torstai 2. marraskuuta 2017

Lokakuun suosikit

Moikka! Marraskuu on päässyt vauhtiin, mutta palataan vielä muistelemaan lokakuuta ja etenkin lokakuun aikana ihastuttaneita kosmetiikkatuotteita. Vuorossa siis tietenkin kuukauden suosikit, tällä kertaa aika meikkipainotteiset sellaiset. Lokakuussa testailin tosi paljon uusia tuotteita, mm. Fenty beauty:lta, ColourPopilta ja monilta muilta. Myös messuilta lähti mukaan iso kasa uusia tuotteita, mutta niitä ei vielä löydy lokakuun lemppareista, koska en ole ehtinyt testailla tuotteita kuin ihan hetken vasta. 


Tosiaan, aika meikkipainotteiset suosikit tällä kertaa. Mukana on vaan kaksi ihonhoitoon liittyvää tuotetta ja kaikki muut sitten niitä meikkejä. Hiusjuttuja ei lokakuussa nähdä, mutta voin nyt jo vinkata, että marraskuun suosikeissa tullaan näkemään pari ihanaa hius-uutuutta!


Ensimmäisenä voidaan puhua vaikka tuosta syyskuun Boxycharmin mukana tulleesta luomiväripaletista. PÜR Soirée diaries -paletti on ollut todella kiva jokapaikan paletti. Tällä saa tehtyä helppoja ja nopeita meikkejä tilanteeseen kuin tilanteeseen ja tämä onkin ollut mulla käsillä lähes koko kuukauden. Nuo alarivin shimmer sävyt on todella upeita ja paletin mattasävytkin on pigmenttisiä ja hyvin blendaantuvia.

Fenty Beauty ihastutti myös lokakuussa, kun sain vihdoin lanseerauksessa tilaamani paketin käsiini. Olen kirjoittanut näistä ihan oman esittelynsä, mutta sanotaan vielä, että tuo highlighter on ihan huikea. Se on ehdottomasti mun suosikki highlighterini lokakuussa ja varmasti myös monena tulevana kuukautena.


Fentyn tuotteista myös primeri löysi tiensä mun suosikkeihin. Oon ollut todella tyytyväinen tähän primeriin, se jättää ihon ihanan kirkkaaksi, tarraa hyvin meikkivoiteeseen ja pitää meikin kauniina pitkään. Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen tuote!

ColourPopin uutuus No filter concealer yllätti mut positiivisesti. Mun on tosi vaikea löytää hyviä peiteaineita, mutta tästä olen tykännyt kovasti. Se on sopivan peittävä, levittyy hyvin eikä valu mun käytössä mihinkään juonteisiin, kunhan sen muistaa kiinnittää kunnolla. Hintaansa nähden ihan täysi kymppi!


LUSHin Sugar plum fairy* -huulikuorinta on ollut kovassa käytössä nyt, kun ilmat on kylmenneet ja mun huulet alkaneet reagoida kuivumalla ja kuoriutumalla. Tämä tuoksuu (ja maistuu) ihanalle ja tekee huulista tosi pehmoiset, valmiit huulirasvalle. Tän kanssa oon tykännyt käyttää Signe Seebid mandariini ja greippi -huulivoidetta, joka on myös ollut mun suosikeissa viime kesänä. Näiden jälkeen huulet tuntuu niin ihanan hoidetuilta ja pehmeiltä!

Viimeisenä mukaan pääsi Origins GinZing energy boosting moisturizer. Tämä tuli viime vuoden joulukalenterissa, mutta otin sen käyttöön vasta tänä syksynä. Oon täysin rakastunut! Tämän tuoksu on ensinnäkin ihan täydellinen raikas ja pirteä, tän koostumus on viilentävä geelimäinen ja iho tuntuu tosi raikkaalta käytön jälkeen. Tää on ollut syysaamujen piristys ja auttanut heräämään pimeinä aamuina. Haluun ehdottomasti kokeilla lisää Origins tuotteita.

Oliko mukana tuttuja tuotteita?
Mitkä tuotteet ihastutti sinua lokakuussa?

Love, Mari

*Saatu pr näytteenä

22 kommenttia:

  1. Tyylikkäitä tuotteita:) Sun blogista saa lukea aina uusimmista tuotteista. Arvostan kovasti, että pidät mutkin kartalla uutuuksista:)
    Originsin kosteusvoide kuulostaa ihanalta. Mulla on nyt käytössä Originsin yönaamio ja se on mielettömän hyvä. Täytyy haalia jostain lisää Originsin tuotteita:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista, tosi kiva kuulla, että löydät täältä jotain uutta ja kiinnostavaa :) Mä oon sitä Originsin yönaamiota kuolannut ja se on ihan pakko ostaa, kunhan saan Kiehl'sin naamion kulutettua loppuun.

      Poista
  2. Meikkipaletissa on ainakin hyvät värit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on todella kiva jokapäivän paletti, saa neutraalia ja näyttävämpää lookkia :)

      Poista
  3. Oi että tuo huulikuorinta on kyllä taivaallinen! Fenty Beautyn tuotteita tekisi mieli kokeilla mutta taitaa jäädä vielä hetkisen ajan ainakin vain haaveeksi!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fentylla oli muutama tosi ihana tuote ja sitten pari ei niin hyvää, mutta pääosin oon kyllä tykännyt :)

      Poista
  4. Toi Originsin voide!! ♥ Mä rakastuin tohon täysin viime joulukuussa, kun se sieltä kalenterista tuli. Ja mua harmittaa ihan valtavasti, ettei Origins ole eläinkokeeton, kun toi on ehdottomasti sellainen tuote, mitä ostaisin lisää aina uudelleen ja uudelleen :D Se tuoksu oli vaan niin hyvä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, mä en edes tiennyt ettei origins ole eläinkokeeton :/ Tosi harmi kyllä, nykyään mun mielestä pitäisi jo kaikkien olla!

      Poista
  5. Boxyhardin luomiväri paletti ollut itselläkin jo hetken aikaa ostoslistalla. Aivan ihanat ja käytännölliset sävyt.

    Sanni
    sannibeauty.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Mun mielestä ei mitenkään hirveesti, mutta tykkään sen pidosta ja heleydestä :D (vaikka ei ilmeisesti edes ole heleyttävä pohjustaja :D)

      Poista
  7. Yksikään tuote ei mulle ennestään ollut tuttu, mutta toi paletti ja highlight näyttää ja kuulostaa tosi kivoille tuotteille! :3

    jabuvaan.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Mikään tuote ei ollut ennestään tuttu. Hienoja kuvia. Minä en käytä ripsaria, rajauksia ja luomiväriä, koska minulla on rillit. Ja kuvittelen etten tarvitse niitä...todellinen syy lienee laiskuus ja ajanhallinta. Kulmakarvoista kyllä huolehdin ja kynään ja geelitän niitä. Kulmakarvat on etenkin minun ikäisille tärkeät. Ne nostaa kasvoja. Lushi:in sugar plum fairy huulikuorinta olisi kullä paikallaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kulmakarvat onkin tosi tärkeet, antaa heti paljon huolitellumman ilmeen vaikka kasvoilla ei mitään muuta olisikaan :)

      Poista
  9. Mulla on Lushin se purkka huulikuorinta ja se on niin ihana! Muuten tuotteet oli kyllä tällä kertaa ihan tuntemattomia mulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh purkka kuulostaa kanssa tosi hyvältä! Mä sain juuri sen popcornin, joka odottelee käyttövuoroaan :P

      Poista
  10. Noita Fenty Beautyn meikkejä haluaisin testata! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, valikoimasta löytyy paljon tosi hyviä tuotteita :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...