perjantai 20. lokakuuta 2017

ColourPop siveltimet

Moikka ja ihanaa perjantaita! Viikonloppu on taas täällä :). Tän päivän postauksessa mulla olisi hieman sivellin asiaa, kun pääsen puhumaan näistä ColourPopin uutuus siveltimistä. Tai no, ei nämä nyt enää mitään super uusia ole, mutta tämän syksyn juttuja kuitenkin. ColourPop julkaisi jokin aika sitten kokoelman meikkisiveltimiä, yhteensä 12 kappaletta ja ne pääsette näkemään nyt. 


Siveltimiä löytyy tosiaan 12 kappaletta, kuusi kasvoille ja kuusi silmille. Nämä saa ostettua kaikki yhdessä settinä, jolloin hinta on huomattavasti edullisempi kuin erikseen ostettuna. Pääset tilaamaan siveltimiä ColourPopin verkkokaupasta. Siveltimet saivat tän lanseerauksen myötä uuden ilmeen, niiden viime jouluna julkaistun parin siveltimen jälkeen. Ulkoasu on tyylikäs valkoisen ja hopean yhdistelmä ja kaikki siveltimet ovat synteettistä karvaa. Nämä näyttää mun mielestä tosi kivoilta, ei nyt mitenkään erikoisilta, mutta kuitenkin laadukkaan näköisiä. Nämä myös tuntuu käteen tosi jämäkiltä, liimaukset on olleet hyvin kiinni, karvaa ei ole juurikaan irronnut ja varsi on tukeva kädessä.


Yksi isoin asia, joka mua häiritsee on se, että näiden numerot oli liimattu vaan tuohon muoviin, joka mulla ainakin lähti heti roskiin. Siveltimessä itsessään ei lue mitään numeroa tai nimeä, ainoastaan ColourPop logo. Eihän se käytössä haittaa, mutta kuitenkin pieni yksityiskohta, joka mua jäi häiritsemään. Laadultaan nämä ovat mun mielestä hintaansa nähden ihan kelpoja. Joukkoon mahtuu muutama tosi hyvä ja myös muutama tosi huono, vähän hit and miss siis. Tykkään siitä, että nämä ovat synteettisiä ja toimivat hyvin ColourPopin omien tuotteiden kanssa. Karvat on pehmeitä, mutta hieman liian jäykkiä mun makuuni, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. 



Kasvosiveltimistä mun suosikkeja on 1, 2 ja 6 (alemmassa kuvassa). Puuterisivvelin on tosi pehmeä ja tuntuu miellyttävältä käyttää, sopii muuten hyvin myös bronzerille! Poskipunasivellin/contoursivellin/mikälie eli kakkonen on myös ihanan tuntuinen ja tosi monikäyttöinen sivellin. Tuo viistopäinen contoursivellin on ihan hyvä myös, mutta ei noussut mun kärkijoukkoon.


Mun suurin inhokki koko setistä on kasvosivellin numero 4. Duo fibre stippling brush eli tuollainen littana sivellin, jossa on mustaa ja valkoista karvaa eri mittaisina ja tasaisella päällä. Yleensä nämä stippling siveltimet on mun suosikkeja, mutta tää yksilö on vaan huono. Se on liian kova, siitä irtoaa karvaa ja se jättää jälkeensä raitoja nestemäisten tuotteiden kanssa. Viuhkasivellin on hyvä, jos tykkää tuon tyyppisistä siveltimistä, itse käytän melko harvoin. Kolmas kasvosivellinsuosikki oli tuo viimeinen pieni sivellin, joka on täydellinen silmänalusten puuterointiin, highlighterille, varjostuksiin yms. Todella monikäyttöinen sivellin!


Luomivärisiveltimet oli kaikki ihan kelpoja, mutta näistäkin oli kolme ylitse muiden. Mun suosikkeja on 9, 10 ja 11. 9 sopii loistavasti sekä värin pakkaamiseen luomelle, että kevyeen rajojen häivyttelyyn. 10 on sellainen iso muhkea häivytyssivellin, jota käytän jokaisessa meikissä ja se on ihan super pehmeä! 11 on todella pieni ja littana sivellin, jolla saa pakattua väriä luomelle tarkkaan ja hyvin pigmenttisesti. Se toimii loistavasti ColourPopin super shock shadow luomivärien kanssa. Nuo kolme muuta on myös toimivia ja kivoja, mutta ei tule mulle niin tarpeeseen, kun en tuollaisia kovin usein tarvitse. 


Ai niin, puhutaan hetki myös I love me -messuista, jotka alkaa tänään!!! Onko joku muu yhtä innoissaan kuin minä? Mun oli tarkoitus tehdä teille postaus mun messutärpeistä ja vinkeistä, mutta niitä on tullut ulos nyt niin paljon, että ajattelin teidän lukeneen jo monta vastaavaa. Sen sijaan vinkkaan teille, että ainakin Kultainen kynsilakka -blogi ja Eyeshadow and flame -blogi ovat listanneet messujen kiinnostavimmat pisteet, hyvin samoja kuin minäkin olisin valinnut. Mä olen tulossa messuille lauantaina, toivottavasti nähdään siellä! :)


Oletteko te jo kokeilleet ColourPopin siveltimiä?
Mikä on sun suosikki sivellinmerkki?

Love, Mari

15 kommenttia:

  1. Hitto tuo puuterisivellin näyttää kivalta! Laadukkaimpia tähän mennessä on varmaan Real Techiques,tosin oon miettiny mitä kokeilis seuraavaks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi kiva, tän kokoelman yksi helmistä! :) Mulla on kanssa jokunen RT sivellin ja oon tykännyt niistä kovasti.

      Poista
  2. Ääh tosi tylsää ettei toi Duo Fibre sivellin toiminut :/ Eihän tollasella tosiaan tee yhtään mitään, jos se jättää kasvot täyteen viiruja ja on niin kovakin, että sitä on epämiellyttävä käyttää. Mun ehdoton sivellinmerkkisuosikkini on Sigma. En enää mistään hinnasta luopuisi mun Sigman siveltimistäni! Niiden laatu on vaan ihan huippuhyvä eikä tässä puolentoista vuoden aikana yhdestäkään siveltimestä ole lähtenyt yhtä ainutta karvaa ainakaan siten, että olisin itse huomannut. Yhdestä poskipunasiveltimestä on se liimaus vähän heikentynyt ja se kiinnitysosa hieman heiluu, mutta toi onkin sitten ainut sivellin, mistä mulla on jotain valitettavaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi oli aika pettymys, mutta onneksi setistä löytyi paljon muita kivoja siveltimiä! :) Mä tykkään kanssa Sigman siveltimistä, vaikka nykyään en niitä ole paljoa enää ostellut. Mitkä on sun suosikki Sigma siveltimet, ootkohan tehnyt niistä jo postausta? :D Olisi kiva lukea!

      Poista
    2. https://lipstickklove.blogspot.fi/2017/05/best-of-sigma.html

      Tällaisen oon kirjoittanut joskus viime keväänä omista suosikeista :) Tosta voisin tosin tehdä Part 2 jossain vaiheessa, kun on tullut myös uusia suosikkeja ton postauksen kirjoittamisen jälkeen :D

      Poista
  3. Kivan näköiset siveltimet 😊

    VastaaPoista
  4. Valkoinen varsiosa on tosi kiva ja elegantti:) Onpa kumma, ettei numerointia ole laitettu itse siveltimiin :( Tuntuu hienoiselta rimanalitukselta;) Mun suosikkisiveltimiä on Ecotools, Real Techniques, Coastal Scents, jotkin elfin siveltimet, pari Sigmaakin mulla on ja ... onhan niitä;)
    Kivoja messuja, Mari:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kanssa ihmetellyt tuota numeroasiaa, ja muutenkin ColourPopin uusissa puuterituotteissa on nimi ollut tarralla ainoastaan pahvipakkauksissa eikä itse tuotteessa :/ Onneksi tajusin irrottaa tarrat ja liimata ne pakkauksiin ennen kuin heitin pahvit pois, muuten harmittaisi käyttää highlighteria tai bronzeria kun ei tiedä nimeä :D

      Kiitos paljon! Harmi kun ei törmätty, toivottavasti sulla oli onnistuneet messut :)

      Poista
  5. Kauniin näköinen joukkio. Ei voi muuta sanoa. Valkoinen ja hopea toimii. Toki toivoisin, että siveltimet olisivat myös tasalaatuisia jos päätyisin tilaamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään myös kovasti näiden ulkoasusta :). Se on kyllä harmi, että joukkoon mahtui jokunen huonompi sivellin, en tiedä sattuiko mulle vaan maanantaikappaleet vai onko muillakin ollut niistä sanottavaa.

      Poista
  6. Kivannäköiset siveltimet. Tosin olen tykästynyt mun omaan puiseen/puisennäköiseen ekosiveltineen, jonka merkkiä en muista.
    Messut kuulostaa kivoilta, mutta jäävät tällä kertaa väliin loman takia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puiset siveltimet miellyttää myös mun silmää! Etenkin ecotoolsin uusi ilme on tosi kiva :).

      Poista
  7. Siveltimet näyttävät kyllä kivoille. Ja messut olisivat varmasti myös olleet kivat, mutta valitettavasti tänä vuonna jäi välistä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi ettet päässyt messuille :/ Toivottavasti ensi vuonna sitten! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...