maanantai 14. elokuuta 2017

TOP3 nestemäiset huulipunat

Moi kaikki ja mukavaa uutta viikkoa! Minä vietän tämän viikon lomaillen Kreetan auringossa, mutta ei huolta, teille on luvassa paljon ajastettuja postauksia, joten ette edes huomaa mun olevan poissa ;). Maanantai ja viikko pyöräytetään käyntiin TOP3 postauksella ja vuoroon pääsee nestemäiset huulipunat. Mä olen huulipuna-addikti ja etenkin nestemäiset huulipunat ovat mun mieleen, niitä käytän pääasiassa. Mun kokoelmani onkin ihan liian suuri siihen nähden, mitä ehdin käyttämään. Jos teitä muuten kiinnostaa nähdä mun koko kokoelmani niin ei muuta kuin toivetta kommenttiboksiin! Nyt ollaan kuitenkin niiden lempparien äärellä ja tämä valinta oli mulle yllättävänkin helppo. 


TOP3 joukosta löytyy kolme eri brändiä, kolme eri koostumusta ja kolme eri sävyä. Kaikki aivan ihania! Yksi näistä on mun ultimaattinen suosikki, joka kulkee mukana aina ja joka paikassa. Toinen on kesälemppari ja kolmas taas ilahduttaa eniten syksyllä. 


Aloitetaan siitä ultimaattisesta lempparista. ColourPop ultra satin lip sävyssä Alyssa on vienyt mun sydämen täysin. Tässä on kaikki kohdillaan, sävy on upea jokapäivän ja jokapaikan pinkihtävä nude, koostumus on miellyttävän tuntuinen huulilla, mutta silti todella kestävä ja pysyy pitkään. Tämä on niin rakastettu, että kaikki tekstit on kuluneet pois pakkauksesta ja ulkoasu alkaa olla aika rähjäinen. Tämä on myös ainoa mun nestemäisistä punista, jota olen käyttänyt oikeasti yli puolet ja jonka luultavimmin saan käytettyä ihan loppuun asti. KathleenLights teki huipputyötä suunnitellessaan Alyssan!


Mun ehdoton kesälemppari on tarten tarteist lip paint sävyssä So fetch. Tarten lip paint on koostumukseltaan todella kermainen ja se ei kuivu huulille, vaan pysyy kosteana ja miellyttävän tuntuisena. Näinollen tämä ei ole niin pysyvä kuin monet muut, se kuluu pois syödessä ja juodessa jne. Tämä on kuitenkin niin miellyttävä ja kaunis sävyltään, että palaan tähän aina uudestaan ja uudestaan. Nämä tarten lip paintit ovat muutenkin yksiä mun suosikkeja!


Kat Von D Everlasting liquid lipstick sävyssä Double Dare on mun syyslemppari upean syksyisen sävynsä puolesta ja koostumukseltaan tämä on ihan huippuluokkaa. Tämä on joukosta ainoa selkeästi mattahuulipuna, joka kuivuu täysin mattaiseksi huulille eikä liiku siitä mihinkään vaikka tekisit mitä. Tämä pysyy loistavasti paikallaan koko päivän, eikä tunnu epämiellyttävältä tai liian kuivattavalta. Tällä hetkellä tämä on mun ainoa KVD huulipuna, mutta haluan ehdottomasti lisää näitä! 

Löytyykö sulta omia suosikkeja? :)

Love, Mari

16 kommenttia:

  1. Mä en käytä nestemäisiä huulipunia, en ole oikein päässyt "bandwagonille" niiden suhteen. Sävynsä puolesta tykkään näistä Tarten lip paintista. Pirteä kesäsävy<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niissä on vähän totuttelemista tavallisen punan jälkeen, mutta mä tykkään siitä, miten hyvin ne pysyy aloillaan (ainakin mattapunat) :)

      Poista
  2. Oi miten kauniita sävyjä! Tarten punia haluaisin ehdottomasti testata itsekin :) Mun suosikkeja nestemäisistä huulipunista on ehdottomasti theBalmin Meet Matt(e) Hughes Liquid Lipstickit. Ne on tosi mukavan tuntuisia huulilla ja pysyvyys on tosi hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarten punat on huikeen hyviä! Tykkään myös niistä quick dry versioista, jotka kuivuu mattaisiksi. Mulla on kanssa pari theBalmin punaa ja tykkään niistäkin kovasti, täytyisi vaan hankkia vielä lisää sävyjä :)

      Poista
  3. Hei kiitti tästä! Oon huono käyttämään huulituotteita mut oikeesti KESTÄVÄT tuotteet vois saada mutki rohkastumaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ColourPopilla on ainakin hyvä alottaa kun ovat niin edullisia ;) Satin punat hieman miellyttävämpiä huulilla kuin matta punat, mutta molemmista tykkään tosi paljon!

      Poista
  4. Mä oon lämmennyt viime kuukausina nestemäisille huulipunille, vaikka edelleen tavalliset punat ovat ykkösiä. Tykkään paljon mm. ColourPopin Ultra Satin Lipeistä ja IsaDoran Ultra Matt Liquid Lipstickeistä. Kiinnostais kyllä siis sun huulipunakokoelma :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kaikista huulipunista, joten vaihtelee ihan päivittäin onko huulilla tavallinen puna vai mattapuna vai jotain siltä väliltä :D ColourPop tekee ihan loistavia huulituotteita muutenkin! Mulla on kanssa pari noita IsaDoran ultra matt punia, ei vaan oo tullut käytettyä vielä paljoa. Pistetäänpä huulipunakokoelma tekeille! :)

      Poista
  5. Mie peukutan Wet'n Wildin Liquid Catsuit huulipunia! Tosi kestäviä, kunhan vaan antaa punan kuivua :)

    Itse tilasin ulkomailta, mutta joitain sävyjä on thebos -verkkokaupassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo niitä vielä kokeillutkaan, paljon kuullut kyllä hyvää (ja myös huonoa), joten olisi kiva päästä itse testaamaan mitä mieltä niistä olen.

      Poista
  6. Toi CP:n Alyssa on super kaunis <3 Mun kaikkien aikojen suosikki taitaa olla Milanin amore matte lip creme sävyssä adorable. CP:n satin punat on koostumukseltaan kans lemppareita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Milanilla on muuten kanssa ihania punia! Mulla on yksi täydellisen kirkas ja raikas punainen ja se on yksi lemppareista myös.

      Poista
  7. Mä oon myös ihan rakastunut ColourPopin Ultra Satin Lipseihin, koska ne ovat niin mukavia huulilla! Mulla on myös tuo sävy Alyssa ja pari muuta sävyä, mutta pitäisi vielä hommata monta sävyä lisää :) Pari muuta maininnan arvoista suosikkia nestemäisistä huulipunista ovat theBalmin Meet Matte Hughes sävyssä Charming ja ABH:n Liquid Lipstick sävyssä Sad Girl :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nuo ultra satin punat on ihania, niitä käytän varmaan eniten kaikista :) Ihanaa kun sävyjäkin on niin paljon saatavilla eikä hintakaan huimaa päätä. theBalmin punista tykkään myös kovasti! Anastasialta mulla on tällä hetkellä vaan yksi sävy, mutta en oo muistanut käyttää sitä! Täytyykin kaivaa se esiin taas.

      Poista
  8. Ultra satinit on ihan huippuja! Odotan kuumeisesti taas "free worldwide shippingiä" koska sillon saa parilla kympillä jo muutaman huulituotteen eikö tarvitse alveista välittää��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on! Toivotaan, että saadaan pian taas ilmaiset postarit tännekin :) Mä en koskaan malta odottaa, vaan tilaan aina kun on jotain tilattavaa :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...