maanantai 28. elokuuta 2017

TOP3 huulipunat

Moi kaikki! Se olisi uusi viikko täällä taas, toivottavasti teillä oli mukava viikonloppu. Kesäkin jo lähenee loppuaan, ihan uskomatonta, että tällä viikolla alkaa jo syyskuu ja perjantaina minäkin palaan taas töihin. Tänään jatketaan TOP3 listan parissa ja vuoroon pääsee huulipunat, ne perinteiset. Aikaisempia top kolmosia pääset lukemaan top3 tunnisteen kautta, mikäli mun lempparit alkaa kiinnostamaan enemmänkin. 


Tällä kertaa valinta oli yllättävän helppo. Mulla ei loppupeleissä ole mitään ihan älytöntä määrää perinteisiä huulipunia, jos verrataan vaikka nestemäisiin. Nämä kolme oli ne, jotka nousi heti mun mieleeni kun aloin näitä pohtimaan, joten päätös oli selvä. Muita mainitsemisen arvoisia on mm. XOBeauty, essence ja AVONin mattahuulipunat. 


Mun ensimmäinen valinta oli tarten Rainforest of the sea -sarjan colorsplash lipstick sävyssä Sunkissed. Tässä on kaikki kohdallaan, koostumus, sävy ja pakkaus. Näiden tarten huulipunien koostumus taitaa olla mun kaikkien aikojen suosikkini. Mulla on tällä hetkellä kaksi sävyä, mutta haaveilen hankkivani näitä lisää. Sunkissed on täydellinen rusehtava nudesävy kesään. Tällaiset sävyt on niin mua, ja kun tätä listaa mennään eteenpäin saattaa olla havaittavissa jotain pientä yhteneväisyyttä :D.


Toinen lemppari on MACin Velvet Teddy. Tämä on jollain tavalla samantapainen kuin tuo edellinen, hieman vaan syvempi sävy. Kaunis kuin mikä ja sopii lähes meikkiin kuin meikkiin, etenkin kaikkiin lämminsävyisiin. MACin huulipunat on mun mieleeni muutenkin ja niitä mulla onkin eniten. Velvet Teddy on sävy, jota suosittelen aina ja kaikille, myös teille!


Viimeinen mun suosikeista onkin minikokoinen, mutta ansaitsee paikkansa tässä porukassa. Bite beauty:n amuse bouche huulipuna sävyssä Pepper oli osa neljän minihuulipunan settiä ja tän sävy ja koostumus kolahti mulle heti. Nämä amuse bouche punat on uskomattoman miellyttäviä huulilla, koostumus hipoo täydellisyyttä jos multa kysytään. Ainoa miinus on näiden huono saatavuus Suomeen, mutta jos onnistutte käsiinne saamaan niin kannattaa ehdottomasti hankkia. Pepper jatkaa tuota samaa sävymaailmaa, mutta on jälleen hieman tummempi. 


Onko sinulla suosikki huulipunaa?

Love, Mari

16 kommenttia:

  1. Tykkään kanssa hirmuisesti rusehtavista huulipunista. Mun lemppareita perinteisistä punista on UD:n (erityisesti comfort mattet) ja 1993 on ihan mahtava ruskean sävy. MAC:n punissa häiritsee vaniljaesanssin haju, muuten ne olisivat ihan lemppareita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi hei oon ihan unohtanut tuon 1993 punan, mullahan on sekin! Täytyykin kaivaa heti käyttöön, muistelen että se on tosi nätti :) Mä taas tykkään siitä MACin vaniljaisesta tuoksusta tosi paljon :D

      Poista
  2. Velvet Teddy on ihana! <3 En ole käyttänyt sitä vähään aikaan, mutta nyt syksyn saavuttua voisin ottaa sen taas käyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi nätti :) <3 Ota ihmeessä käyttöön, mun silmissä se onkin eniten syyspuna.

      Poista
  3. Aivan ihania sävyjä!♥ Vitsi oon haaveillut Macin huulipunista pitkään, mutta onneksi vihdoin MAC tuotteita on tulossa myyntiin myös Jyväskylään, juhuu! Voi lompakko parkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MACilla on tosiaan vaikka mitä ihanaa, tosi hienoa, että laajentavat nyt myös Jyväskylään! Ja Sokoksen verkkokauppaan, siitä mä oon innoissani :D

      Poista
  4. Nättejä sävyjä kaikki:) .
    Mulla ei ole suosikkihuulipunaa, mutta tykkään eniten fuksian ja lilahtava pinkin sävyistä huulilla. Ehkä Cliniquen Mod Pop -sävy on lähinnä ihannetta, vaikka puna itsessään on hieman matta, jollaisista en yleensä tykkään:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa lilahtavista huulipunista, etenkin näin syksyllä ja alkutalvesta :)

      Poista
  5. Kauniita sävyjä! Hyvät huulipunat ja sävyt kiinnostaa aina :) Minäkin käytän enemmän nestemäisiä huulipunia ja -kiiltoja, mutta varsinkin MACin huulipunia olisi ihana testata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tavallisissa huulipunissa on se plussa, että ne eivät mene huonoksi niin nopeasti kuin nestemäiset :) MACilla on ainakin tosi laaja valikoima sävyjä ja koostumuksia, sieltä luulisi löytyvän jokaiselle jotakin.

      Poista
  6. Mulla ei vielä ole vakiintunutta huulipunaa, mutta suosin itse kirkkaanpunaista :)

    https://heidi-karoliina-a.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirkkaanpunaiset huulet on aina upeat ja näyttävät, tykkään itsekin :)

      Poista
  7. Tiedätkö mitä? Kummaa, mutta mä en rakastunut tuohon Tarten punaan. Mun mielestä siinä oli jotenkin kuivahko koostumus. Toisena pettymyksenä oli pakkaus, koska puna ei kierry ulos tuubista sulavasti vaan vähän kitkaisen oloisesti. :/ En tiedä mikä maanantaikappale mulle on sit tullut, vai oliko odotukset vaan liian korkealla, mut harmitti kun aattelin et ilman muuta ihastun tohon. Mulla on siis sävy Beach Babe.

    Bite Beautyn huulipunat on ostolistalla, toivottavasti saan hankittua ensimmäisen tänä syksynä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, oikeesti?? :o Sä oot kyllä saanut jonkun maanantaikappaleen, koska noi mun punat on niin ihanan kermaisia ja pehmeitä ja miellyttäviä. Ja pakkauskin on mun mielestä täysi kymppi, eikä mitään kitkaisuutta oo lähimainkaan. Tosi tylsää! Suosittelen antamaan vielä mahdollisuuden, jos vaikka Sephorassa törmäät :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...