perjantai 4. elokuuta 2017

Heinäkuun suosikit


Heinäkuu tuli ja meni, mutta palataan vielä hetkeksi heinäkuun tunnelmiin kun vuoroon pääsee mun heinäkuiset kosmetiikkalempparit. Tällä kertaa mukana on pääasiassa uusia tuotteita, mutta myös muutama vanha tuttava löysi tiensä mun suosikkien joukkoon. Mukana on meikkituotteita, ihonhoitojuttuja ja vähän jotain muutakin, mutta yllättäen hiustuotteet uupuu tältä listalta kokonaan. 


Pääsin heinäkuussa tutustumaan OrganicYou -verkkokaupan PopUp myymälään Turussa ja sieltä tarttui mukaan parikin uutta lempparia. Deep steep Foot mist ihanassa minttukarkin tuoksussa on ollut kesäjalkojen pelastus. Tämä virkistää väsyneitä jalkoja ja tuo jaloille raikkautta. Tuoksu on niin ihana, että voisin suihkia tätä ihan vaikka koko kroppaani :D.
MOA Hello sunshine energising body oil* on ollut kovassa käytössä, koska tykkään tän koostumuksesta ja tuoksusta hurjasti. Olen esitellyt tämän jo aikaisemmin täällä blogissa, joten en nyt hirveän syvälle mene, mutta suosittelen todella lämmöllä kaikille vartaloöljyjen ystäville. Tämä jättää iholle kauniin kesäisen hehkun, tuoksuu todella hyvälle ja imeytyy ihoon nopeasti.


Tämän kesän uusi aurinkosuojalöytö on ollut Be3 sun protection progressive spray, joka vastaa kolmea eri suojakerrointa yhdessä. Tän käyttö on todella helppoa, sen kun vaan suihkii menemään. Jos haluaa korkeamman suojakertoimen, suihkii toisen tai kolmannen kerroksen. Ihan mahtava idea! Tämä myös tuoksuu tosi miellyttävälle vaniljaiselle, nam. 
Garnier SkinActive refreshing botanical cleansing toner with Aloe Vera tuli mulle Buzzadorin kautta testiin ja oon selkeästi ihastunut tähän, koska lähes puolet on jo käytetty. Tämä on todella miellyttävä käyttää, ei ärsytä ihoa eikä kuivata. Kaikkie Aloe Veraa sisältävät on mulle mieluisia, tämä ei ollut poikkeus. Tästäkin olen kirjoitellut enemmän vähän aikaa sitten, jutun löydät buzzador tunnisteen kautta.


Sitten päästäänkin meikkituotteisiin. Heinäkuussa mun meikkaustyylini on ollut selkeästi kevyempää kuin aikaisemmin, ellei oteta huomioon blogimeikkejä. Normaalina päivänä oon saattanut käyttää kevyttä meikkipohjaa ja nestemäisiä tuotteita, jotta lopputulos on mahdollisimman luonnollinen. Too Faced Sweet Peach kokoelman persikkainen huuliöljy on sopinut näihin meikkeihin kuin nenä päähän. Se antaa hieman sävyä, paljon kiiltoa ja hoitaa samalla kesän väsyttämiä huulia. 
Lumene invisible illumination instant illuminizer* tuotteet ovat olleet ahkerassa käytössä, etenkin tämä uusi highlighter sävy, joka antaa iholle kauniin kuulaan hehkun ja sävyltään sopii kesään täydellisesti. Oon saattanut sekoittaa tätä meikkivoiteeseen tai käyttää yksinään korostamaan poskipäitä yms.


Tänä kesänä aurinkopuuterit on mulle se juttu. Heinäkuussa eniten käytössä on ollut voidemainen Chanel tan de Chanel aurinkopuuteri, joka levittyy kuin unelma kasvoille. Lämmin sävy tuo kasvoille auringon hehkua ja luonnollista päivetystä. Puuterimaisista eniten käytössä on nyt ollut Too Faced soulmates bronzer sävyssä Carrie&Big (tottakai). Tämä on ollut mulla jo pari vuotta, käytössä enemmän ja vähemmän. Nyt oon taas innostunut tästä kovasti ja pientä käytön jälkeäkin alkaa jo näkyä. Tämä on muuten jättimäinen aurinkopuuteri, eli ei pääse ihan heti loppumaan. Mä oon pyöritellyt sivellintä koko pannussa, niin oon saanut mukaan hitusen myös tuota persikkaista sävyä (joka toimii yksinään hyvin poskipunana). 


Viimeisenä lempparina halusin vielä mainita tämän ColourPopin Yes, please! luomiväripaletin. Tässä on upeat lämpimät sävyt, mattaa ja shimmeriä ja laatu on kohdillaan. Oon ollut todella tyytyväinen ColourPopin luomiväreihin ja tämä ei ollut poikkeus, suosittelen ehdottomasti hankkimaan kun seuraava restock tulee. 

Mitkä tuotteet ihastutti sinua heinäkuussa?

Love, Mari

*Tuotteet saatu pr näytteinä

8 kommenttia:

  1. Garnierin uudet Skinactive Natural Origings tuotteet alkaa vaikuttaa tosi kiinnostavilta. Voisin kokeilla vaikka tuota Aloevera kasvovettä, kunhan saan joitakin olemassa olevia kasvovesiä käytettyä loppuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollut yllättävänkin tyytyväinen noihin, tosi kiva markettilöytö :)

      Poista
  2. Onpa söpö toi Too Facedin sydämen muotoinen aurinkopuuteri! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on upea, Too Faced kyllä osaa nuo suloiset pakkaukset <3 :)

      Poista
  3. Mä oon kuolannu nii pitkää noita Too Facedin tuotteita mutta en oo raaskinu yhtäkään vielä ostaa. Nuo pakkauksetki on nii söpöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään Too Facedin tuotteista tosi paljon, ne on nättejä katsoa ja todella laadukkaita käyttää :)

      Poista
  4. Kiva postaus! :) Millä oot levittänyt tuota Lumenen hohtotuotetta sun poskipäille? Beautyblenderillä?

    Minä tilasin juuri Essencen Cubanita -korostuspuuterin, siitä tulee taatusti yksi elokuun suosikeista. Puuteri tuli nimittäin tänään ja kädelle swatchattuna todella lupaava ja tuotetta saa reilulla 4 eurolla 20 grammaa ♥__♥

    - Anni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä levitän ne tipat yleensä just BBllä tai sitten ihan sormin, joskus harvoin myös siveltimellä.
      Vitsit mua alkoi nyt kiinnostaa tuo essence highlighter, täytyy käydä etsimässä josko löytyisi!

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...