tiistai 1. elokuuta 2017

Heinäkuun Ipsy glam bag

Moi kaikille! Se olisi elokuun ensimmäinen, mihin ihmeeseen tää kesä on oikeen mennyt? Tai no, eihän se oikeen ole kunnolla edes alkanut kun ilman on olleet mitä on, mutta silti. Syksyä kohti mennään, mutta nautitaan vielä näistä viimeisistä (toivottavasti) lämpimistä viikoista, nythän se kesä vasta on parhaimmillaan! Tänään me päästään kurkkaamaan heinäkuun Ipsy glam bagiin, jonka sain käsiini viime viikolla. Ipsy on ilahduttanut mua joka kuukausi jo yli puoli vuotta ja pääasiassa oon ollut tosi tyytyväinen tähän. Heinäkuussa päästiin tutustumaan uuteen "hahmoon" nimeltä gudetama, joka koristaa pussukan kylkeä. Tuo ylisuloinen munankeltuainen on jotain äärettömän sööttiä mun mielestä :D. Ipsyn pussit on aina hauskoja, niitä käyttää mielellään muutoinkin. Mutta kurkataanpa nyt pussin sisälle!



Ensimmäiset tuotteet ei olleet mahtuneet pussiin, joten ne olivat vaan kirjekuoressa mukana. Sain kaksi TonyMolyn kangasnaamiota, green tea ja lotus naamiot. Olen käyttänyt näitä saman sarjan naamioita aikaisemminkin muutamia, mutta en juuri näitä yksilöitä. Nämä TonyMolyn naamiot ei ole mun lemppareita, mutta ihan kivoja kuitenkin, joten varmasti tulevat käyttöön.


Pussista löytyi ensimmäisenä Cougar cosmeticsin 24 hour liquid lipstick kauniissa syksyisessä lilahtavassa sävyssä (Mulberry). Kokeilin tätä jo huulillekin ja olin positiivisesti yllättynyt. Tämä levittyi kauniisti ja tasaisesti, pigmenttiä riitti kertalevityksellä ja tämä kuivui täysin mattapintaiseksi. Tässä on myös mun mielestä aivan ihana, super makea tuoksu, joka viipyili huulilla jonkin aikaa.


Mun heinäkuun ehdoton suosikkituote oli tämä tarten Amazonian clay bronzeri. Tässä on kaikki kohdillaan! Sävy on upea shimmerinen lämmin ruskea, joka tuo kasvoille kesäistä päivetyksen ilmettä, olematta kuitenkaan oranssi tai liian hileinen. Tarten tuotteet on muutenkin aina todella hyviä, joten tämä oli ihan huippu juttu. Bronzer on näytekokoinen, mutta pakkaus imitoi alkuperäistä ja tässä on kuitenkin tosi hyvän kokoinen nappi, riittää todella todella pitkäksi aikaa.


Pussin tylsin tuote mulle oli Jersey Shore cosmetics Mongongo lip conditioner. Mulla on avattuja ja avaamattomia huulivoiteita kaapit piukassa ja saan niitä kulumaan tosi hitaasti, joten tälle ei ole mitään tarvetta, eikä brändikään vaikuta kovin kiinnostavalta. Saa nähdä, tämä saattaa lähteä eteenpäin.


Viimeisenä pussista paljastui OFRAn irtoluomivärinappi sävyssä Victory. Luomivärit on aina kivoja ja OFRA on yksi mun suosikki brändejä, joten tämä oli myös kiva yllätys. Mulla on Boxycharmista saatu OFRAn magneettipaletti ja kuusi irtonappia ennestään, joten tämä pääsi sinne muiden kaveriksi. En tiedä onko OFRA muuttanut näiden koostumusta, mutta tässä oli huomattavasti parempi pigmentti kuin niissä aikaisemmissa.

Miltä heinäkuun Ipsy näytti?

Love, Mari

14 kommenttia:

  1. Kiva bagi varsinkin tuon Tarten bronzerin ansiosta. Huulirasvat on vähän tylsiä juttuja. Tuntuvat useimmiten vähän turhilta täytteiltä:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarte pelasti paljon, se on niin huikean ihana :) Ja oon ihan samaa mieltä noista huulirasvoista, ei vaan innosta :/

      Poista
  2. Mullekin huulivoiteet olisivat vähän tylsiä, koska niissä olen löytänyt ne omat suosikit ja olen merkkiuskollinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas oon niin laiska käyttämään niitä, että oon saanut ehkä yhden tyhjäksi asti koko elämäni aikana :DD

      Poista
  3. Mä olen tykännyt tän paketin sisällöistä mitä olet esitellyt, mutta miten musta tää oli ehkä jotenkin vaisu? Vai kuvittelinko vain, ehkä ei ollut sitten itseä niin inspiroivia juttuja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä tää oli hieman vaisumpi, tarte pelasti paljon, siitä tykkään hurjasti. Muut tuotteet oli kivoja, mutta on tosiaan ollut parempiakin kuukausia :)

      Poista
  4. Gudetama-pussukka vetää kyllä suunpieliä ylöspäin. :D Tuo Tarten aurinkopuuteri vaikuttaa tosi kivan sävyiseltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on ihan huippu :DD Miten joku on keksinytkin noin hauskan ja erikoisen hahmon!

      Poista
  5. Bronzeri näyttää ihanalle ♥ Huulirasva munkin mielestä aika turhake..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on <3 :) Tarte on mun suosikki brändejä ylipäätään.

      Poista
  6. Toi pussukka on nii hauska et harmittaa jo sen takii et en saanu tota :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, toi on kyllä yksi mun lemppareita Ipsy pusseja :D

      Poista
  7. Pussin konsepti on mulle vieras enkä tiedä, minklälaisia tuotteita sieltä yleensä tulee tai mitä se edes maksaa, mutta mäkin olisin ollut tyytyväinen tuotteisiin :) Toi aurinkopuuteri näyttää täydelliseltä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ipsy on Yhdysvaltalainen kuukausittain tuleva kauneuspussukka, jonka sisältö vaihtelee kaikilla omien mieltymysten ja toiveiden mukaan. Hintaa tällä on 10 dollaria kuussa + postitus Suomeen Shipiton avulla :) Suosittelen tutustumaan jos yhtään kauneusboksit kiinnostaa!

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...