maanantai 7. elokuuta 2017

Heinäkuun Boxycharm

Heinäkuun Boxycharm on vihdoin täällä! Tällä kertaa boksia saikin odotella reippaasti normaalia pidempään, sain sen käsiini vasta perjantaina. Jostain syystä toimitus Boxycharmilta Shipiton varastolle otti tällä kertaa todella pitkään, lähes kaksi viikkoa, kiitos vaan Fedex.. No nyt se on kuitenkin täällä ja mun kuukauden kohokohta on käsillä. Boxycharm on mulle aina kuin minijoulu tai synttärit, tää on ehdottomasti paras kauneusboksi mihin oon törmännyt. Katsotaanpa nyt mitä kaikkea kivaa löytyi heinäkuun boksista, ennen kuin jäädään odottelemaan elokuun laatikkoa. 



Ensimmäisenä mun käsiini tarttui Blincin ja Boxycharmin yhteistyössä tekemä luomiväripaletti! Boxycharm on nyt hemmotellut meitä näillä luomiväreillä jo pitkään ja ilmeisesti koko loppu vuoden ajan meille sataa paletteja, ei huono! Tässä yksilössä on upeat metalliset sävyt ja pigmentti oli ainakin swatchien perusteella todella huikea. En malta odottaa, että pääsen meikkaamaan tällä! 


Seuraavaksi nappasin käsiini bareMineralsin puuteriduon. Tässä on läpikuultava mattainen kiinnityspuuteri ja hehkuva korostuspuuteri, joka vaikuttaa melko saman tyyppiseltä kuin ne Hourglassin korostuspuuterit. Olin tästä super innoissani, koska bareMinerals on todella kiinnostava brändi ja tämä tuote vaikuttaa lupaavalta. Saa nähdä päätyykö kuukauden suosikkeihin ;).


Boksista paljastui myös meikinkiinnityssuihke, mitä monet ovat boksiin toivoneet jo pitkään. Mä olen myös suuri suihke fani, joten tämä herätti innostusta! Odotan kuitenkin tän korkkaamista vielä, sillä mulla on tällä hetkellä ihan liikaa avonaisia suihkeita, joita pitää käyttää pois. 


Tämä mielenkiintoisen näköinen pötkylä osoittautui kulmakynäksi, jes! Kulmatuotteet on aina kiinnostavia ja tässä oli sellainen samanlainen kolmion mallinen pää kuin ABH:n brow definerissa, joka on mun suosikkini ja juuri loppumassa. Mahtavaa päästä kokeilemaan uutta brändiä ja tuotetta, tää vaikuttaa tosi lupaavalta ja sävykin näytti sopivan mulle hyvin.


Viimeisenä tuotteena boksista paljastui ColourPopin ultra matte lip sävyssä Beeper. Jos yhtään olette mun blogia seuranneet, ei liene yllätys, että ColourPop on mun suosikki brändejäni. Nämä ultra matte huulipunat on todella hyviä, mä tykkään näiden koostumuksesta ja hintakin on kohdillaan. Beeper mulla valitettavasti jo oli, joten tämä lähti odottelemaan seuraavaa arvontaa.

Mikä oli sun suosikki heinäkuun Boxyssa?

Love, Mari

16 kommenttia:

  1. Boxycharmin tuotteet on aina yhtä ihania, ja näistä eniten kiehtoo Baremineralsin puuteriduo ja Project Beautyn kiinnityssuihke.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on ihan huikeita joka kerta! :) Tuo puuteriduo oli mulla eilen kokeilussa ja on kyllä tosi kiva!

      Poista
  2. Olipa upeaa sisältö. Mulle on tulossa se elokuun boxi. Kylläpä vaan jännään sisältöä! Nää vaikuttaa niin mahtavilta boxeilta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin sanoa, että elokuu tulee olemaan huikea!! :) Mä aina spoilaannun etukäteen kun en malta odottaa :D

      Poista
  3. Ihana sisus tälläkin kertaa. :)

    VastaaPoista
  4. On kyllä tosi houkutteleva sisältö. Mun tekee ihan hirveästi mieli tilata tätäKIN mutta toistaiseksi olen saanut hillittyä itseni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos mä saisin tilata vaan yhtä boksia, niin se olisi ehdottomasti tämä, en voi enää kuvitella ettei mylle tulisi Boxya :D

      Poista
  5. En hirveesti välitä BareMineralsista mut tuo duo kiinnostaa,äkkiä arvioita kehiin ♡_♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin pika-arviona oli tosi positiivinen yllätys! Mattapuuteri kiinnitti hyvin peiteaineen ja koko kasvot, ei jättänyt silti puuterista pintaa kasvoille. Kuultopuoli taas nimensä mukaan toi hehkua ja kuultoa, mutta tosi luonnollisesti, varmaan kiva arkikäytössä! :)

      Poista
  6. Kuinka paljon tää kustantaa sulle ton shipiton toimituksen kanssa? Näissä on aina niin ihanat sisällöt, että melkein tekis mieli rueta tilaamaan tätä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurinpiirteen 30 euroa, eli ei tosiaan paha hinta kun arvo on aina yli 100 dollaria :) postit suomeen on olleet 7-12 dollarin välillä boksin painosta riippuen.

      Poista
  7. Moikka! Kun tilasit boxycharmin sivuilta, laitoitko oman vai shipito-osoitteen postinumeron korttimaksuosioon? Hämmentää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on muistaakseni Shipiton osoite molemmissa kohdissa :)

      Poista
  8. Pitääkö tuosta tehdä tulli-ilmoitus shipiton kautta?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...