sunnuntai 13. elokuuta 2017

Elokuun Bette box

Moi kaikki ystävät! Tänään olisi aika kurkistaa vihdoin elokuun Bette boxiin. Sain laatikon käsiini viime maanantaina, mutta ehdin postaamaan tästä vasta nyt, toivottavasti ette ole ihan hukkuneet näihin Bette postauksiin jo :D. Jos kaikki menee suunnitelmieni mukaan, istun mukavasti Kreetalla auringon lämmössä rannalla kun luette tätä, joten terkkuja vaan! Tämä, kuten kaikki tulevan viikon postaukset on siis etukäteen ajastettuja, en halunnut jättää blogia ihan tyhjäksi vaikka itse lomailenkin. Mun lomajuttuja voi seurata instagramista ja snapchatista (Mari_Shopaholic) (riippuen tietenkin siitä miten hyvin pääsen nettiin). Mennään nyt kuitenkin itse asiaan ja kurkataan mitä piti sisällään elokuun "back to basics" boksi.



Ensimmäisenä laatikosta löytyi Lumenen Klassikko-sarjan uudistava yövoide. En ole koskaan klassikko -sarjan tuotteita testannut, joten tämä oli ihan ok. Onneksi tämä oli yövoide eikä päivävoide, niitä mulla on ihan liikaa laatikoissa odottelemassa. Tämä pääsee testiin ajallaan, mutta ei nyt mitään suurta intoa herättänyt, että pitäisi heti päästä kokeilemaan.


Toinen laatikon paljastama tuote oli Nivean käsivoide. Tämäkin hyvin perus, mutta tulee varmasti joskus korkattua käyttöön. Tosin ensin käytän kaikki kiinnostavammat käsivoiteet pois. Vähän alkaa tympiä se, että boksissa on jatkuvasti näitä samoja perus markettibrändejä, vaikka eihän se tän tuotteen vika ole missään nimessä.


Iberon ripsentaivuttimille mulla ei ole mitään käyttöä, koska mun ripset on niin haastavat. Mulla on kuusi paria erilaisia taivuttimia valmiina laatikossa, ja vain yksi pari niistä saa edes pienen taivutuksen aikaan, joka kuitenkin lässähtää ihan minuutissa tai parissa. Tämä pääsee mukaan seuraavaan arvontaan, jospa joku teistä keksisi tälle käyttöä enemmän. 


Boksin ainoa meikkituote oli Manna Kadar prime time silmä- ja huulimeikinpohjustusvoide. Tämä oli mulle boksin kiinnostavin tuote, vaikka mulla on paljon silmämeikinpohjustajia käytössä ennen kun korkkaan tämän. Manna Kadar on sentään hieman erilainen ja uudempi brändi, toi kivaa vaihtelua. Tätä voi ilmeisesti käyttää myös peiteaineena ja korostuksena, kuulostaa mielenkiintoiselta!


Viimeinen varsinainen tuote oli Helein ravintolisätabletit iholle, kynsille ja hiuksille. Saimme jokunen kuukausi sitten ihan vastaavan putelin, mutta se taisi olla vain kynsille ja hiuksille. Edellinenkin purkki on vielä käyttämättä, joten en tosiaan ollut tästä kovinkaan innoissani. Mun mielestä ravintolisät ei muutenkaan kuulu kauneusboksiin. Ehkä nämä tulee joskus popsittua, mutta vähän epäilen..


Edellisten lisäksi boksista löytyi vielä pari extra näytettä, Listerinen suuvettä ja pieni Clean tuoksu. Clean tuoksu on miellyttävä ja mulla ei ole niitä ennen ollut, joten se oli kiva lisä. Listerine oli ilmeisesti se tän boksin hammastahnan korvike, en vaan käsitä mikä hinku on tunkea suunhygieniatuotteita joka toiseen boksiin. 

Mä olin jälleen kerran jotenkin pettynyt tähän kokonaisuuteen. Tuotteet on toki käyttökelpoisia kaikki ja olisin jostain Cittarin alesta voinut itsekin tuon Lumenen voiteen ostaa, mutta mä vaan kaipaan enemmän vaihtelua ja erikoisempia merkkejä. Oon tullut jo siihen pisteeseen, että alan vakavasti harkita kannattaako mun jatkaa Betten tilaamista, koska tällä hetkellä tilaan ainoastaan blogin takia kyseistä boksia. Tosin sitten aina mietityttää, että jos nyt peruutan niin alkaakin tulla taas hyviä bokseja :D. Mua harmittaa myös, että pitkäaikaistilaajia ei ole muistettu koko vuotena kuin vissiin kerran ja silloinkin parin euron vitalis huulivoiteella.. Itse olen boksia tilannut elokuusta 2013 putkeen, joten haikea ajatus jos sen joskus lopettaisi. Mitä mieltä te olette, kiinnostaako Bette box postaukset vielä? :)

Mitä mieltä olitte elokuun Bettestä? 

Love, Mari

2 kommenttia:

  1. Mä en edelleenkään tilla Bette Boxia juuri siksi, että tuotteet on melkein aina niitä samoja, joita saa mistä vaan Prismasta ja Cittarista. Yllätysboxissa soisi olevan yllätyksiä (mikali Bette Boxi on yllätysboxi, en tiedä). Yhden miesten boxin tilasin ukkelille, mutta siinä oli puolet sellaisia tuotteita, joita hän ei yleensäkään käytä, eikä käyttänyt boxistakaan. Se ei ollut yllätys;)
    Ihanaa lomaa Mari:)

    VastaaPoista
  2. Tää oli mulle sisällöltään mielenkiintoinen boxi, ainoastaan Nivean käsivoide on sillainen naah-tuote.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...