torstai 31. elokuuta 2017

Dose of colors - Mint for you collection

Dose of colors julkaisi kesällä uuden Mint for you -kokoelman, joka nimensä mukaan sisältää minttuisia ja pastellisia sävyjä ja uutuustuotteita. Mä olen täällä blogissakin useaan otteeseen maininnut, että mun lempivärini kautta aikojen on mintunvihreä. Voitte siis kuvitella, miten kovasti tämä kokoelma mulle kolahti. Tämä saattaa olla mun suosikkini, ainakin pakkauksiltaan. Dose of colors on muutenkin mun suosikki brändejäni, etenkin heidän nestemäiset huulipunat on olleet ihan huippuja. Kokoelma on edelleen myynnissä, joten jos tuotteet alkavat kiinnostaa, pääset tutustumaan niihin tarkemmin täällä


Mint for you -kokoelmaan kuuluu kaksi nestemäistä huulipunaa, kaksi Eyedeal duo luomiväriä, kaksi luomivärikynää ja kaksi poskipunaa. Poskipunat on uutuuksia Dosen valikoimaan, niitä ei ole aikaisemmin löytynyt. Lisäksi kokoelmaan kuuluu myös supersuloinen meikkipussi.


Eyedeal duo:t ovat kaksi yhdessä tuotteita. Kannen alta paljastuu ensin peili ja "primeri" eli voidemainen luomiväri. Kun kannen kiertää auki, pohjalta löytyy irtopigmentti, joka on tarkoitus painella tuon primerin päälle. Valitettavasti molemmat mun duot olivat ottaneet osumaa matkalla, joten nyt ne näyttävät tältä. Sain suurimman osan pelastettua, mutta paljon tuotetta meni myös hukkaan ja eihän nämä nyt kovin kauniilta näytä. Tuote on kuitenkin toimiva, yhdessä primeri ja irtopigmentti luovat todella näyttävän lopputuloksen. Sävyltään tuo ruusukultainen on Magic MoMint ja mintun sävyinen on Mint to be. Parhaiten primerin sai levitettyä sormilla, mutta myös litteä sivellin toimi hyvin. Pigmentin painelin päälle litteällä siveltimellä ihan kuivana, mutta halutessaan sen voi myös kastella. 



Mä en kestä miten suloisia nämä poskipunat on! Blush like you mint it -poskipunat on pakattu tukevaan neliönmuotoiseen rasiaan ja kannen alta paljastuu iso peili. Nämä pakkaukset tuntuu todella laadukkailta ja ne pysyvät myös jämäkästi kiinni. Sävyjä on kaksi, vaaleanpunertava mattainen StateMint ja persikkainen, hieman glitteriä sisältävä AmazeMint. Mun mielestä näiden koostumus on todella onnistunut, pigmenttiä irtoaa hyvin (saa jopa olla vähän varovainen) ja poskipunat häivyttyvät kauniisti kasvoille. 



Kokoelman kaksi nestemäistä huulipunaa jatkavat poskipunien sävymaailmaa. Vaaleanpunainen ExciteMint ja persikkainen Mintea ovat molemmat super pigmenttisiä ja kohtalaisen miellyttäviä huulilla ollakseen mattapunia. Dosen huulilakat on yksiä mun suosikkeja, näitä on niin miellyttävä käyttää ja ne pysyvät todella pitkään. Näissä on myös pakkaus saanut hieman uutta ilmessä mintun värisellä korkilla.


Kaksi viimeistä tuotetta, eli Eyedeal crayon luomivärikynät ovat myös monitoimituotteita. Näitä voi käyttää silmämeikin pohjustamiseen, luomivärinä, rajauksiin ja mihin vaan ikinä keksiikään. Hint of Mint on mattainen vaalea minttu ja CompliMint on todella pigmenttinen syvä musta. Nämä ovat koostumukseltaan kermaisia, pigmenttisiä ja pehmeitä, levittyvät kauniisti. 


Mitä te piditte tästä minttu -kokoelmasta? :)

Love, Mari

20 kommenttia:

  1. Todella hykerryttävän suloisia tuotteita ulkoasultaan ja nuo luomivärit ja poskipunat aivan mielettömän ihania myös värisävyiltään <3 Kyllä sun kelpaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä, mä oon vaan katsellut ja pyöritellyt näitä käsissäni jo pitkän aikaa :D Ihania!

      Poista
  2. Ihanat nuo poskipunat! <3 Terv. Poskipuna-addikti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa, tosi nätit sävyt ja toimiva koostumus :) <3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Niin on :) Pakkaukset vetoaa muhun aina tosi paljon ja vaikuttaa ostopäätökseen suuresti.

      Poista
  4. Tää on kyllä upea ja kaunis kokoelma! Olisi ihana säilyttää kaikkia pöydällä lasisessa purkissa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh niin olisi! Voi kun mun meikkipöydällä olisikin tilaa tuollaiselle :D

      Poista
  5. Poskipunien sävyt ovat tosi nätit, ja mä ihan oikeasti tarvitsisin uusia poskipunia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, tästä saat laadukkaat ja supersuloiset poskipunat :)

      Poista
  6. Minttu on yksi munkin lempiväreistä :-) Kivalta näyttää, varsinkin nuo huulilakat/nestemäiset huulipunat. Olen itsekin ihan rakastunut sellaisiin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dosen huulilakat on todella hyviä, niitä kannattaa testata jos nestemäiset huulipunat on sun juttu :)

      Poista
  7. Ihanat pakkaukset ja etenkin nuo luomivärit, joissa on sekä primeri ja irtopigmentti. Ruusukultainen näytti todella houkuttelevalta! Mistä näitä saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dose of colorist omelet sivuilta saa tilattua suoraan Suomeen, www.doseofcolors.com :) Myös Beautybaysta saa brändin tuotteita, mutta kokoelma tuotteet ei aina päädy varastoon. Noita luomiväriduoja on kyllä ihan vakiokokoelmassakin ja niitä on Beautybaylta löytynyt.

      Poista
  8. Tykkään erityisesti näiden söpöistä nimistä :D Nyt tuli tarve saada ruusukultainen luomiväri...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastan ruusukultaista kaikkea ja jotenkin luomiväreissä se toimii ihan hurjan hyvin ;)

      Poista
  9. Oi ihania sävyjä ja kauniit pakkaukset! Tuli heti inspis, että huomenna vois laittaa pitkästä aikaa luomiväriä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta, nää on niin nättejä :) Ihanaa jos ne saivat sut inspiroitumaan :)

      Poista
  10. Apua nää on kyllä niin ihania! Tuo StateMint-poskipuna on ainakin pakko saada! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon rakastunut koko kokoelmaan, poskipunat on huikeita! Tarviit ehdottomasti :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...