tiistai 29. elokuuta 2017

Anastasia Beverly Hills / Subculture paletti

Tänään puhutaan hetki luomiväripaletista, joka on aiheuttanut aikamoisen somekohun ja mylläkän ympärilleen heti julkaisusta lähtien. Jos yhtään seuraat Youtubea tai instagramia, olet varmasti jo törmännyt tähän Anastasia Beverly Hillsin uuteen Subculture -luomiväripalettiin ja draamaan sen ympärillä. Tämän oli tarkoitus olla "pikkusisko" kaikkien rakastamalle Modern Renaissance -paletille ja tätä odotettiinkin kovasti, mutta julkaisun jälkeen paletti sai valtavasti negatiivista huomiota. Toki myös tän puolesta puhujia löytyy, tämä on aikalailla jakanut mielipiteitä ja tänään kuullaan mikä mun mielipide tästä on. Eihän tätä nyt voinut jättää ostamatta!



Subculture paletti on samankokoinen kuin Modern Renaissance ja tässä on samantuntuinen mokkapinta. Sävyltään tämä paletti on lähempänä tuota ylemmän kuvan pahvipakkausta. Tyylikäs ulkoasu vastasi odotuksia ja mä jotenkin tykkään näistä pehmeäkantisista paleteista, tätä on mukava silitellä :D.


Sävymaailmaltaan tämä paletti on lähes täydellinen. Nämä sävyt on mun silmissä niin upeita ja herkullisia, jopa kauniimpia kuin Modern Renaissancessa. Tämä oli mun mielestä myös kivan uniikki paletti. Mukana tulee tuttuun tapaan kaksipäinen sivellin ja paletin kannen alta löytyy myös peili. No mikä tässä on sitten ollut ongelmana? Ihmiset ovat valittaneet näiden luomivärien koostumuksesta. Instagramissa ja Youtubessa pyörii videoita, missä sivellin dipataan pannuun ja huimat määrät luomiväriä pöllähtää ilmoille. Onpa nähty myös videoita, missä parilla pyöräytyksellä on saatu pannu näkyviin. Mä oon ollut kovin skeptinen noiden arvostelujen suhteen ja halusinkin itse testata, mistä tässä on kyse. Kuitenkin täytyy pitää mielessä, että myös se Modern Renaissance pöllyää aika paljon, kuten monet muutkin runsaspigmenttiset paletit. 



Pigmenttiä näistä löytyy todella todella paljon! Wayne Goss on jopa heittänyt ilmoille näiden olevan pressattuja pigmenttejä, mutta sille ei mun käsittääkseni ole tullut varmistusta. Niin tai näin, mä olen tykännyt tästä paletista. En tiedä onko näissä sitten eroja keskenään, mutta mun palettini ei pöllyä mitenkään niin pahasti kun sitä on somessa esitelty. Toki puuteria pöllähtää hieman kun siveltimellä menee pannuun, mutta mun silmin ei sen enempää kuin MR paletissakaan. Nämä on niin pigmenttisiä, että pieni hipaisu pannuun riittää ja monelle tuleekin varmasti ongelmaksi näiden häivyttely, jos väriä ottaa kerralla liikaa. Näitä saa työstää jonkin verran, mutta kun on välineet ja tekniikat kunnossa ei mun mielestä ole mitään ongelmaa. Huomenna meikki-keskiviikossa nähdään ensimmäinen meikki, jonka tällä paletilla tein. Mun mielestä tämä ei missään nimessä ole oikea paletti aloittelevalle meikkaajalle, mutta jos meikkauskokemusta löytyy ja runsaspigmenttiset luomivärit ei pelota, on tämä oiva paletti ja hoitaa hommansa. Osaa sävyistä täytyy jonkin verran kerrostella häivytysten välissä, etenkin jos ne on levittänyt kuivalle pohjalle. Nämä kun ovat niin puuterimaisia, ne häivyttyvät helposti pois luomelta (etenkin mattasävyt). 



Kaikenkaikkiaan mä olen erittäin tyytyväinen tähän palettiin ja tälle tulee varmasti paljon käyttöä tulevana syksynä. Ainoastaan sävyt Cube ja Electric hämmentää mua, ne ei ikäänkuin sovi tähän palettiin ollenkaan. 

Mitä mieltä sinä olet Subculture paletista?

Love, Mari

31 kommenttia:

  1. Mun mielestä Subculture -paletti näyttää hyvältä. Sävyt on vähän ehkä vaativampia, ei mitään perusnudea siis, mutta niillä saa varmasti näyttäviä ja persoonallisia meikkilookkeja aikaiseksi. Ihmettelen sitä kovaa haloota mitä tämän paletin ympärillä on ollut mm. Youtubessa. Ei mikään firstworldproblem -asia todellakaan;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tästä juuri siksi, kun mukana on vähän erikoisempia sävyjä ja tällä saa tehtyä niin monenlaisia lookkeja :) Se kohu tän ympärillä on mennyt ihan naurettavaksi jos multa kysytään.

      Poista
  2. Mä itse pidättäydyin tän ostamisessa luettuani ja katsottuani kaikkia niitä arvosteluja paletista. Kiva kuulla sun mielipide ja nyt kun oon asiaa miettinyt ja vielä enemmän lukenut tästä, oon kyllä vakuuttunut siitä että aion tän itsellenikin hankkia. Tosiaan MR pöllyää myös melkoisesti ja siihenkin olen jo tottunut, joten enköhän mä tämänkin paletin kanssa pärjää! :D Odotan innolla millaisia meikkejä oot tän paletin kanssa loihtinut<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokaisella on toki oma mielipiteensä ja riippuu paljon odotuksista, mä oon ollut tyytyväinen tähän ja onneksi ostin :) Toivottavasti säkin tykkäät, jos päädyt tämän hankkimaan! :)

      Poista
  3. En innostunut oikeastaan yhtään pelkkien palettikuvien perusteella. En saa kiinni jujusta nappien perusteella. En muutenkaan tykkää, kun värit ovat "sekaisin" eli ei harmonisessa järjestyksessä. :) Mutta nyt swatcheista tajuan! Todella kiva sävymaailma ja yhteen sointuva kokonaisuus. Ihmettelen kans Cubea ja Electriciä kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sävyjen asettelu on tässä tosiaan vähän kummallinen, mutta sävyt viehätti mua niin paljon, etten edes kiinnittänyt asiaan huomiota :D. Mä olisin vaihtanut cube ja electric sävyt vaikka pariin tavalliseen shimmeriin, joiden sävymaailma sopisi palettiin paremmin.

      Poista
  4. Tää en ole sävyiltään yhtään mun juttu, vaikka sävyt upeat onkin, mutta MR on pakko hankkia pikimmiten myös omaan kaappiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MR on nykyään sellaisessa kulttimaineessa, että löytyy varmaan pian kaikkien kokoelmista :D Ei mikään ihme, tosi hyvä paletti se on, mutta jostain syystä tulee käytettyä aika harvoin.

      Poista
  5. Kivoja sävyjä! Mä tykkään aina laittaa välillä vähän erikoisempia värejä. :)

    Taru
    stuffabout.fitfashion.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa ja tässä niitä erikoisia sävyjä on tarjolla sopivasti :)

      Poista
  6. Tää kohu on kyllä ollut jännä, olen toisella silmällä välillä seuraillut. Paletti ei ole mun sävyiseni vaikka tosi kaunis onkin ja kivalla tavalla erilainen. Olen huomannut jo MR:n kanssa tuon, että joudun ehkä lisäämään väriä häivyttelyn välissä, mutta muuten olen kyllä tykännyt siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä koko homma on ihan älytön, MR on kaikkien suosikki ja tämä lytätään täysin, kun käyttäytyy lähes samalla tavalla. :D Voi toki olla, että on ollut eroja tuotantoerien välillä.

      Poista
  7. Oletko huomannut, että kellertävät sävyt hapettuvat iholla? Sitä olen nähnyt aika paljon tapahtuvan. Mistä ostit paletin? Näyttää kyllä kauniilta :)

    -Laura/kosmetiikansuurkuluttaja.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole kauheasti ehtinyt noilla keltaisilla sävyillä vielä meikata, joten en ole huomannut ainakaan vielä. Täytyykin seurata! :) Tilasin tämän cultbeauty -verkkokaupasta.

      Poista
  8. Negatiivisesta huomiosta huolimatta mua kiinnostaa tää paletti tosi paljon! En omista Modern Renaissancea, mutta tämän haluaisin todella ostaa monipuolisten ja erilaisten sävyjen vuoksi :) Kiva siis kuulla, että paletti ei ole sun kohdalla ollut pettymys!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo tosiaan ollut pettymys, mä oon niin rakastunut näihin sävyihin :) Jos päädyt tämän hankkimaan, olisi kiva kuulla mitä tykkäät!

      Poista
  9. Noi negatiiviset kohut on siitä hauskoja, kun osa päätyy aina ostamaan myös sen ansiosta. Itsekin olen parista tuotteesta kiinnostunut juuri kohun ansiosta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on kyllä totta, paljon on saanut huomiota tämä paletti ja varmasti monet ostaneet ihan vaan kokeillakseen :D

      Poista
  10. Kiva, että paletti oli sulle mieleinen :) Itselleni värit ovat vähän liian räväköitä enkä tosiaan varmaankaan osaisi niitä oikein käyttää :D Kauniit sävyt, mutta ei mulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää ei varmastikaan ole ihan kaikkien mieleen, sen verran jännät sävyt kuitenkin :) Onneksi nykyään löytyy vaihtoehtoja joka sormelle ja varpaalle.

      Poista
  11. Haha, mä en ole ollut kohusta tietoinen, mutta kun sanoit siitä, huomasin heti virittäytyneeni extra-kiinnostus tasolle :D Upeat sävyt! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, niin siinä usein käy :D Välillä mietin, että aiheuttaako brändit noita kohuja tarkoituksella ihan vaan saadakseen huomiota :P

      Poista
  12. Tässähän on käsittääkseni myös erilainen inci MR:n kanssa. Tästä johtuen en palettia halua, vaikka odotin alussa kuin kuuta nousevaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne tuntuvat hieman erilaisilta koostumuksiltaan, molemmat mun mielestä hyviä. Pitääkin vertailla niiden inci listoja vierekkäin :)

      Poista
  13. Tää on kyllä upea paletti! Itteäni ei vaan sytytä sävyt niin paljon että lähtisin tähän sijoittamaan. Myöskään tästä lukemat arvostelut ei hirveästi innosta ostamaan vaikka sävyt yhtään mukavampia olisi.

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki paletit ei oo kaikille, onneksi riittää vaihtoehtoja :D

      Poista
  14. Mulla pomppasi heti silmille electric ja cube. Ehkä niiden tarkoitus on olla villejä kortteja, mutta näin "suppeana" ihmisenä en osaa ajatella, miten niitä yhdistäisi muiden värien kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan joku tollainen tarkotus niillä on, en vaan oo vielä keksinyt miten niitä käyttäisi :D Täytyy kokeilla repäistä joku päivä!

      Poista
  15. Mua tämä himottelisi kyllä, mutta vähän vielä emmin kun tämän sävymaailma on aika tumma ja erilainen kuin mitä yleensä käytän. Toisaalta se olisi myös se juttu, että on vähän erilainen. Mä olen myös katsonut tästä arvosteluvideoita ja suoraan sanoen pyöritellyt silmiäni monen typeryydelle. Esim. Jeffree Star sai itsensä näyttämään lähinnä meikkitaidottomalta idiootilta tätä testatessaan ja Tatikin muka antoi tälle mahdollisuuden, mutta ei kyllä siltä näyttänyt :D Mä en ole päässyt tähän vielä käsiksi, mutta juuri tuo vaikutelma on tullut, ettei tämä oikeasti pöllyä sen enempää kuin MR:kaan ja se on mun mielestä ihan kohtuullisella tasolla. Mut odottelen vielä, että syksyllä pääsen sitten hiplaamaan tämän livenä ja teen sitten ostopäätöksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tästä juuri siksi kun on niin erilainen :) Sävyt on kuitenkin helppokäyttöisiä, vaikkakin vähän jännempiä kuin ihan perus neutraalit. Mä ihmettelin kanssa sitä Tatin videota tästä, mutta Kathleenin mielipide vastasi aika pitkälti mun mietteitä.

      Poista
    2. Joo niin muun muassa siks mä uskallan tätä harkitakin, kun Kathleen on tunnetusti rehellinen ja fiksu sen arvosteluissa :) ja harvoin hänen suositukset on mulla menneet mönkään.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...