lauantai 28. tammikuuta 2017

Lakkailua

Moi kaikki ja hauskaa viikonloppua! :) Tänään lakkaillaan hieman kynsiä, myöskin keväisissä merkeissä. IsaDoran Cool matte -kevätkokoelma julkaistiin nyt tammikuussa ja ilokseni sain kokoelman tuotteita testattavaksi. Nämä ihanat kynsilakat pistivät heti silmääni ja halusin kokeilla lakata näillä kynnet. Mähän en tunnetusti ole mikään taitava kynsijutuissa, mun lakkailuni on ihan vaan sitä, että lakkaan kynnet (yleensä myös sormet) ja joskus kiinnitän jotain timantteja tai käytän vinyylitarroja, kuten tänään nähdään. Niiden tarrojenkin kanssa mulla on kyllä välillä vaikeeta :D. Myös kynsien kuvaaminen on mulle tosi haastavaa, miten ihmeessä se peukalo kuuluu asetella?? No se enempää löpisemättä, kurkataan millaiset kynnet sain näillä lakoilla aikaan.



Käytin tähän lakkaukseen kahta wonder nail -lakkaa sävyissä 544 Nude attitude ja 546 Cool mauve. Lisäksi käytin matta päällyslakkaa, joka osoittautui ihan kympiksi! Näiden lakkojen sävyt on niin kauniita, mä rakastuin kertaheitolla. Tuo Nude attitude on varmaankin kaunein nude lakka, jonka olen kynsilleni koskaan lakannut. Upea! Nämä myös peittivät hyvin jo yhdellä kerroksella.


Aloitin koko homman lakkaamalla kynnet Nude attitude -lakalla. Toiseen käteen jätinkin pelkästään sen, mutta toiseen halusin kokeilla myös tuota toista lakkaa ja kukkiahan siitä syntyi. Kun lakkaus oli kuivunut täysin, käytin CesarsShopista ostettuja vinyylejä ja lakkasin peukaloon, keskisormeen ja nimettömään tuollaiset kukkaset Cool mauve -lakalla. Peukalon kuviointi oli mun mielestä kaunein, mutta pöh kun en saanut sitä kuvaan kunnolla näkymään. 


Taas annettiin lakan kuivua kunnolla muutama minuutti ja lopuksi levitin matt top coatin kaikille kynsille. Mä en ole tuollaista ennen käyttänyt, joten olin ihan fiiliksissä kun ne kynnet oikeasti muuttui mattaisiksi ihan silmissä! Tuo päälyslakka kuivui muutamassa sekunnissa, ihan uskomatonta. Kynnet tuli tosiaan täysin mattaisiksi ja mun mielestä se efekti oli todella upea. Tykkään toki myös kiiltävistä kynsistä, mutta mun mielestä etenkin tähän talveen sopii mattakynnet paremmin kuin hyvin! 


Lopputulos on hyvin yksinkertainen, mutta mä tykkään. Tuun ihan varmasti käyttämään näitä lakkoja tosi useasti, niistä kun tuli kertaheitolla mun yksiä lemppareita. Sain näiden lisäksi vielä yhden wonder nail -lakan, mutta sitä kokeilen sitten seuraavalla kerralla. 

Jos teitä kiinnostaa, mitä muuta ihanaa kokoelmaan kuuluu, niin kurkatkaa blogiin myös huomenna, kun esittelen kaikki loput saamani tuotteet! :) 

Love, Mari

*Tuotteet saatu pr-näytteinä

2 kommenttia:

  1. Mä oon rakastunut mattakynsiin. Nää on tosi ihanat ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taidan olla kanssa, ainakin nyt tämän jälkeen :D Kiitos <3

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...