tiistai 3. tammikuuta 2017

Joulukuun ipsy glam bag

Tänään päästään kurkkaamaan mun ihka ensimmäiseen ipsy glam bagiin. Tämä monille varmasti youtubesta tuttu kauneusboksi (pussi?) tulee Jenkeistä ja Boxycharmin tapaan tilaaminen onnistuu ainoastaan välityspalvelun, kuten Shipiton avulla. Ipsy maksaa kuukaudessa 10 dollaria ja se sisältää ilmaisen postituksen Shipiton varastolle, josta tämän pussin postitus Suomeen maksoi vähän reilu viisi dollaria eli yhteensä maksoin tästä noin 15 euroa. Ipsyn valikoimaan kuuluu todella kiinnostavia brändejä ja jokainen saa räätälöidä pussiaan vähän omien toiveidensa mukaan täyttämällä kauneusprofiilin ja arvostelemalla tuotteita aina pussin saatuaan. 


Mun ensimmäinen Ipsyni oli tosiaan tämä joulukuun pussi ja tälläkertaa tuotteet oli pakattu söpöön pinkkiin karvaiseen clutchiin. Uskon, että joku pikkutyttö olisi tästä ihan super innoissaan ja voipi olla, että tämä päätyy jossain vaiheessa meille töihin lasten leikkeihin, ellen meikkipussina käytä. Nämä Ipsyt tulevat LipMonthlyn tapaan aina pikku pussukoissa.


Ensimmäisenä pussukasta löytyi City Colorin mini be matte blush -poskipunapaletti. Tässä pienessä kompaktissa paletissa on kolme eri poskipunasävyä, jotka kaikki vaikuttaisi olevan mattaisia. En ole avannut tätä muoveista, koska todennäköisesti annan tämän eteenpäin. Tuotteet hinnasta ei ole varmuutta, koska en millään löytänyt tätä mistään netistä, mutta samanlainen highlighterpaletti maksaa tuon 5,99 dollaria ja yksittäinen poskipuna 3,99 dollaria. Kyseessä on siis varsin edullinen brändi.


Toinen pussin tuotteista oli NYXin prismatic luomiväri. Tämä upea metallinen pronssinen luomiväri jää osaksi mun kokoelmaani ja tämä onkin mun ensimmäinen NYXin irtoluomiväri. Pakkaus on todella nätti, söpö rusetti ja kaikkea. Itse luomiväri on upean sävyinen, juuri sellainen mistä tykkään ja pigmentti vaikuttaa tosi hyvältä. Täytyy kokeilla vielä luomille, mutta ensivaikutelma erittäin hyvä. Dollari-hinta on katsottu NYXin omilta sivuilta ja euro-hinta Sokoksen verkkokaupasta. 


Kolmantena pussista paljastui hyvin mielenkiintoinen tuote, josta en ole kuullut aiemmin. Symphony beauty brändin snow cream muistuttaa nimensä mukaan lunta, sellaista vähän sulanutta. Tän koostumus on oikeesti tosi jännä! Olen tätä ehtinyt jo pari kertaa kokeilla ja tämä tuntuu kasvoilla ihanan kosteuttavalta. Tämä pussissa tullut yksilö on pieni näytekoko, mutta tarkkaa kokoa ei pakkauksessa ole mainittu.


Yksi pussin parhaista tuotteista oli tämä Hikarin nestemäinen rajaustussi. Ensin ajattelin tän olevan hieman turha mulle, koska mustia rajauksia on kertynyt paljon. Tämä osoittautui kuitenkin violetin sävyiseksi ja sellaista mulla ei vielä olekaan! 


Hittituote oli myös tämä tarten maracuja oil näytepullo. Vitsit, oikeesti tartea! Oon halunnut tätä öljyä päästä kokeilemaan ja nyt vihdoin pääsen. Tässäkään ei ole kokoa mainittu, mutta putelista riittää kyllä varmasti ihan hyväksi aikaa, tätä kun käytetään vaan sen pari tippaa iltaisin. 


Oletteko kuulleet ipsysta? Miltä vaikutti? :)

Love, Mari


8 kommenttia:

  1. Ipsystä olen kuullut ainakin YouTubesta Bailey B:n kanavalta. Vaikuttaisi ihan kivalta kuukausiylläripussilta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää mun eka pussi oli ainakin positiivinen yllätys ja halpa hinta ei ainakaan ole haitaksi :)

      Poista
  2. Olen kuullut ja tosi kivoja tuotteita tälläkin kertaa. :)

    VastaaPoista
  3. Vaikuttaa mielenkiintoiselta eikä tosiaan ole kallis edes Shipiton postikulujen kera :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei kyllä ja ylitti arvoltaan hintansa tosi hyvin :)

      Poista
  4. Mulla oli ihan eri juttuja suurimmalta osin Joulukuun Ipsyssa! Sieltä löytyi kyllä tuo Tarten öljy ja tuo poskipunapaletti (joka oli rikki, nyyh.), mutta muutoin tällaisia: Ofran yksittäinen luomiväri/highlighter-nappi, Hanalein Lip Treatmet ja jonkun tuntemattoman brändin litteä luomiväri/peittarisivellin. Tykkäsin kyllä silti! Toi Lip Treatment on supahyvä huulirasva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, Ofra olis kanssa ollut tosi kiva! Huulirasvoja mulla on miljoona ja oon tosi laiska käyttämään niitä niin se olisi mulla ollut ehkä huti, mut siveltimet menee aina :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...