maanantai 2. tammikuuta 2017

Best 16 of 2016

2.1.2016. Vuosi on saatu hyvin käyntiin ja kenties se talvikin sieltä on tulossa. Kovasti odotin taas valkoista joulua ja uutta vuotta, mutta ehkä sitten ensi vuonna. Nyt saakin sitten alkaa odotella seuraavaksi kevättä, on tää yhtä odottelua koko elämä. Ehkä pitäisi opetella elämään hetkessä ja nauttia näistä käsillä olevista päivistä? No kuitenkin, tänään palataan vielä viime vuoteen ja katsotaan mitkä oli mun mielestä vuoden 2016 16 parasta tuotetta. Tää ei todellakaan ollut mikään helppo tehtävä ja paljon ihania ja rakkaita tuotteita jäi pois listalta. Tässä ne nyt kuitenkin on, mun tämän vuoden löydot!



Hiustuotteita mukaan pääsi peräti kaksi kappaletta. Mähän en ole hiustuotteiden suurin kuluttaja enkä useinkaan huomaa niillä olevan mitään vaikutusta. Öljyjä ja hoitosuihkeita käytän, mutta niistäkään mikään ei ole ollut nyt ylitse muiden. Kuitenkin Project Beauty Hairgurt on saanut mut hykertelemään. Tämä on hiusnaamio mun makuuni! Levitetään hiuksiin pesun jälkeen ja annetaan vaikuttaa 5-10 minuuttia. Siihen jopa minä pystyn. Okei, usein se vaikutusaika on lähempänä viittä minuuttia, mutta sekin riittää. Tämä jättää hiukset ihanan pehmeiksi ja kammattaviksi ja kiiltäviksi. Myös tuoksu on todella miellyttävä.
Batiste XXL kuivashampoo on löytynyt mun kuukauden suosikeistakin ja se nyt vaan on paras mun koskaan käyttämä kuivashampoo. Tykkään muistakin Batisten kuivashampoista, mutta XXL viel voiton niistä kaikista. Tätä ostan aina uudestaan ja uudestaan.


Mádara SOS hydra repair intensive serum* muutti mun kokoelmaani kesällä ja rakastuin tähän täysin. Ehdottomasti paras mun tänä vuonna käyttämistä seerumeista, vaikka monta hyvää vaihtoehtoa tähänkin oli. Tämä luonnonkosmetiikan ihme kosteuttaa ihoa todella tehokkaasti ja tuntuu ihanan rauhoittavalta iholla. 
Lumene sisu facial oil* vei kirkkaasti voiton öljyjen suhteen. Tämä on melko tuore tapaus, jonka sain käsiini loppuvuodesta, mutta mitä sitten. Tää on huippu ja kaikkien pitäisi tätä kokeilla! 


Uudistuneelta Lumenelta pääsi myös toinen tuote mun listalleni. Lähde pure srctic miracle misellivesi* on nimittäin kirkkaasti lunastanut paikkansa mun suosikki misellivetenä tänä vuonna. Tämä jättää iholle raikkaan ja virkeän olon ja puhdistaa kivasti kaikki mahdolliset meikinjämät ja muut. 
Vuoden paras kuorinta on ollut ehdottomasti dermalogican daily microfoliant. Okei, rehellisesti en paljoa muuta ole edes käyttänyt kun tää on vaan niin lemppari. Tämä kuorii ihon todella tehokkaasti ja nopeasti ja jättää silkkisenpehmeän pinnan, johon seerumit ja voiteet imeytyy yhdessä hujauksessa. 


Kiehl'siltä mukaan nappasin kaksi tuotetta, joista molemmista tuli mun holy grail tuotteita ihan kerta heitolla. Sanoisin, että paras koskaan käyttämäni silmämympärysvoide on tämä Midnight recovery eye ja ihan suosikki päivävoiteeni on ultra facial cream. Tuo kasvovoide on koostumukseltaan aivan täydellisen kevyttä, mutta silti kosteuttavaa. Jättää ihon pehmeäksi ja terveen näköiseksi. Silmänympärysvoidetta käytin öisin ja aamulla silmänaluset eivät näytäkään ihan niin pelottavilta. Se tosiaan vähentää niiden tummuutta ja turvonneisuutta ja kosteuttaa todella tehokkaasti.


Tämän vuoden suosikki meikkivoiteeni on oltava Urban Decay Naked skin weightless ultra definition liquid makeup. Siinä yhdistyy kaikki, mitä meikkivoiteelta haluan. Se peittää tarpeeksi mun makuuni, jättää iholle kuulaan pinnan ja pysyy kauniina pitkään. Saman sarjan peiteaine on myös mun suosikkini tältä vuodelta ja ihan kautta aikojen. Se peittää todella hyvin ja levittyy vaivattomasti, jättää jälkeensä kauniin pinnan eikä imeydy juonteisiin tms. 


Peiteaineen kiinnittämiseen vuoden paras löytö on ollut ehdottomasti RCMA no-color powder. Se on ehkäpä jopa kaikkien aikojen paras puuteri, josta en kyllä enää luovu. Myös bakingiin tämä on oikeastaan ainoa puuteri, jota käytän. Silmänaluset se kiinnittää hyvin eikä jätä iholle kakkumaista pintaa. 
Koko kasvoille suosikki puuterini on ollut itCosmetics Bye bye pores puuteri. Se on väritön, kiinnittää meikin koko päiväksi ja samalla häivyttää ihohuokosia. Ihan loistava puuteri!
Vuoden paras aurinkopuuterilöytö on ollut Physicians formula butter bronzer. Tämä tropiikilta tuoksuva aurinkopuuteri jättää kauniin satiinisen pinnan ja tuo kasvoille lämpöä, olematta yhtään oranssi. Aivan keskikesällä kun rusketus on parhaimmillaan tää jää liian vaaleaksi, mutta talvella, keväällä ja syksyllä tämä on parasta.


Vuoden suosikki brändiksi olisin voinut listata ColourPopin. Ihan kaikki CP tuotteet on vieneet mun sydämen ja pikkuhiljaa nämä tuntuu valloittavan myös mun meikkikokoelmaa. Koska en halunnut kaikkien 16 tuotteen olevan ColourPopia, päädyin näihin kahteen, jotka edustavat nyt sitten kaikkia muita. Super shock shadow sävyssä Weenie on ehkä kaunein mun koskaan käyttämäni luomiväri ja tää on ollut mulla tosiaan ihan sieltä tammi-helmikuusta lähtien. Hieman uudempi tuttavuus on ultra satin lip sävyssä Alyssa. Alyssa kuitenkin edustaa kaikkia CP huulituotteita, jotka on mulle ykkösiä. Tämä sävy on niin kaunis jokapäiväinen nudepinkki, joka toimii ihan minkä tahansa silmälookin kanssa.


Viimeisenä vielä se tuote, joka aiheutti ehkä suurimmat riemunkiljahdukset tänä vuonna. BECCA x Jaclyn Hill Champagne glow paletti. Tämä oli kesän ykköshitti ja olin niin onnessani kun sain tän käsiini. Tämä on ollut siitä lähtien mun parhaiten vaalima aarre, jota ihastelen säännöllisin väliajoin ja käytän hyvin hyvin säästellen, mutta usein. En halua tän loppuvan koskaan!

Mitkä on olleet teidän koko vuoden suosikkeja?

Love, Mari


*Tuotteet saatu blogin kautta

4 kommenttia:

  1. Vitsi tykkään lukea näitä, juuri tulin Salkan blogista lukemasta Salkan suosikit. Täytyy kyllä sanoa, että Batiste on oma kuivasampoo suosikki, jo ihan siksi, että se hieman peittää kellertävää hiusväriänikin. :) Vielä voisi toteuttaa oman vastaavan, mutta miten ihminen voi valita yhden lempparin kustakin. ;)

    Sydämellistä uutta vuotta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa, tosi mielenkiintoista lukea mistä muut on tykänneet ja tehdä sitäkautta uusia löytöjä myös itselleen :) Tee sinäkin ihmeessä, täällä ainakin yksi kiinnostunut lukija!

      Oikein ihanaa uutta vuotta myös sinulle :) <3

      Poista
  2. Madaran SOS on huippu, samoin daily microfoliant, tuota aurinkopuuteria katselin Kathleenilla ja se alkoi kieltämättä hieman himottamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin sen kesällä nimenomaan Kathleenin suosituksesta, eikä ole tarvinnut katua. iHerbilla ei edes maksanut paljoa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...