sunnuntai 15. tammikuuta 2017

benefit they're real push-up liner

Heippa! Ihan ensialkuun haluan pahoitella, ettei tän postauksen kuvat ole ihan sieltä tarkimmasta päästä. Mulla on edelleen pieniä vaikeuksia uuden kameran kanssa, etenkin pimeällä kuvatessa. Tarkoituksena on hankkia se rengasvalo mahdollisimman pian, jospa se sitten vähän pelastaisi tilannessa. Sen hankkiminen voi kuitenkin venähtää jopa maaliskuulle, kun helmikuussa on tiedossa Prahan matka, jonne yritän nyt säästellä rahaa. Koitetaan siis pärjätä vielä sillä vähällä luonnonvalolla, jota viikonloppuisin on tarjolla ja näillä ei ehkä niin tarkoilla kuvilla. 

Nyt kun saatiin alkulöpinät löpistyä, mennään itse asiaan. Tänään mulla on teille esiteltävänä benefitin they're real push-up liner. Mä olen halunnut kokeilla näitä pienen ikuisuuden ja nyt kun selailin Puolan Sephoran sivuja, huomasin tän olevan alennuksessa. Vihreänä kylläkin, mutta eikös vihreä oo ihan kiva? 


Tämä on täysin erilainen kuin mikään mun aiemmin kokeilema lineri. Lupauksena on vedenkestävyys ja täydellinen "istuvuus" aivan ripsirajaan. Tämän pitäisi saada silmän näyttämään isommilta ja levityksen pitäisi olla helppoa.


Mä yhdyn kyllä täysin noihin edellisiin väitteisiin. Okei, en ole ehtinyt käyttää tätä kuin kerran, mutta se kerta riitti. Ensi alkuun oli vähän miettimistä, että miten tätä oikein käytetään. Tässä on sellainen viistoon leikattu hieman kolmion mallinen kärki, ja tuote tulee sieltä keskeltä kun pohjaa pyörittelee. Tällä saa tehtyä niin paksua kuin ohuttakin rajausta ja myös siipi onnistui kohtalaisen helposti ihan ekalla yrityksellä. Olen positiivisesti yllättynyt! 


Parhaita puolia tässä on kuitenkin täydellinen pigmentti ja pehmeä koostumus. Tuote levittyy helposti luomelle aivan ripsien tyveen ja yksi kerta riittää, tätä ei tarvitse lähteä kerrostamaan. Se jättää myös kauniin mattapinnan, mikä on mun mielestä kivan näköinen rajauksessa. Pysyvyydestä en osaa sanoa, koska tää oli mun luomilla vaan nelisen tuntia ennen kun pesin pois, mutta ainakaan sinä aikana ei hievahtanutkaan.


Benefitiä saa tilattua Suomeen vähän vaihtelevasti. Välillä eri brittiverkkokaupat toimittaa ja välillä taas ei, joten sitä täytyy vaan seurailla. Olen tilannut benefitiä tuon Puolan Sephoran lisäksi mm. Feelunique -verkkokaupasta ja Lookfantastic -verkkokaupasta. Myös benefitin oma verkkokauppa toimittaa myös Suomeen, joten sieltä sitten ainakin onnistuu tilaaminen. Puolasta ja briteistä tilatessa ei tarvitse miettiä tulleja ja alveja kun taas omasta verkkokaupasta tilatessa ne on syytä huomioida.


Onko benefitin tuotteet tuttuja?

Love, Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...