sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Lokakuun lempparit


Marraskuu on päässyt jo hyvään vauhtiin, mutta palataan vielä hetkeksi lokakuuhun ja kuukauden kosmetiikkalemppareihin. Syyskuussa taisi jäädä tämä postaus tekemättä kokonaan, mutta nyt lokakuussa mulla on ollut käytössä ihan mahtavia uutuuksia, joista haluan kertoa teillekin vielä (vaikka lähes kaikki on blogissa jo esiintyneetkin).


Kirjoittelin syyskuun lopulla tästä ihanasta The Nubian paletista (lue lisää täältä), joka on sarjansa ensimmäinen. Eniten huomiota saa varmaankin se kakkonen tai uusin Masquerade paletti, mutta tää ykkönen ansaitsee mun mielestä paljon enemmän kehuja, kun mitä se on saanut! Tää on aivan huippuhyvä neutraali paletti jokapäiväiseen käyttöön, mutta käy hyvin myös tummemman ja näyttävämmän lookin tekoon. Pieni koko on kätevä matkoilla ja tässä on sopivassa suhteessa mattasävyjä ja niitä super metallisia sävyjä. Laatu on 10+ jos multa kysytään, kurkkaa vaikka swatchit tuon aiemman linkin takaa.


The Body Shopin joulu tuoksuu tänä vuonna aivan uskomattoman hyvälle! Etenkin tämä Vanilla Chai body butter* on vienyt mun sydämen täysin. Tästäkin olen kirjoittanut jo aiemmin täällä. Koostumus näissä body buttereissa on varmasti monelle tuttu, hieman paksumpaa voidetta, joka kuitenkin imeytyy iholle hyvin ja kosteuttaa tehokkaasti. Rakastan.

Lumenen uusi Lähde -sarja on ihastuttanut blogissa aiemmin täällä. Omaksi suosikiksi on noussut sarjan Pure arctic hydration spring water mist*, joka ihastuttaa virkistävällä vaikutuksellaan ja hienojakoisella suihkeella. Tää ei jätä kasvoja märäksi eikä ruiskuta liian kovaa, vaan tuntuu kuin kevyt pieni virkistävä suihkaus kävisi kasvoilla.


ColourPopilta on tullut ulos paljon uutuuksia tänä syksynä, mm. tämä trendisävyssä oleva ultra matte lip. Mä tykkään kovasti ColourPopin huulilakoista ja tämä sävy Love Bug on aivan täydellinen terracotta syksyyn. ColourPopilla on muuten loppuvuoden ilmaiset toimitukset myös Suomeen, jos tilaus ylittää yli 50 dollaria. Muutoin postit on nyt vain noin 9 dollaria, eli jos olet jotain halunnut kokeilla niin nyt olisi hyvä hetki. 

Sigman meikit on olleet myös paljon esillä viimeaikoina ja minäkin halusin päästä testaamaan niitä. Tämä Aura powder sävyssä Cor-de-rosa on täydellinen syksyinen poskipuna. Tykkään tän pigmentistä, koostumuksesta, häivyttyvyydestä ja ennenkaikkea kauniista sävystä. Ja on muuten loistava pari tuolle CP:n huulilakalle. Sigmaa saa tilattua helposti mm elevenin verkkokaupasta**.


Viimeisenä suosikkina iki-ihana tuoksu The Body Shopilta. Jos olen lokakuussa käyttänyt hajuvettä, on se joka kerta ollut tämä. Oon vaan niin rakastunut tähän tuoksuun ja se sopii mun mielestä täydellisesti tähän vuodenaikaan. Mä olen maailman huonoin kuvaamaan tuoksuja, joten en nyt edes yritä, käykää tuoksuttamassa! Täältä voit käydä katsomassa pientä osviittaa.

Mitkä on olleet sun suosikkeja viime kuussa?

Love, Mari

*Tuotteet saatu pr-näytteinä
**Affiliate -linkki

10 kommenttia:

  1. Toi TBS:n vanilja on niin ihana! Olis voinut olla hyvin omissakin suosikeissa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on, meni kyllä mun TOP3 TBS tuoksujen joukkoon, ellei jopa ykköseksi <3

      Poista
  2. Täytyypä käydä Body Shopissa tutkailemassa, jotenkin aina menee ohi joulukauden alku :)
    Omia suosikkeja viime kuussa oli Huda Beautyn nude mattahuulipuna, täytyy varmaan hankkia lisää sävyjä!
    Ihanaa sunnuntaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy ihmeessä, tän kauden tuoksut on olleet tosi hyviä muutenkin! :) Huda beautyn mattapunia oon halunnut testata jo ikuisuuden, kiva kuulla että ne on olleet hyviä! Ehkäpä nyt saan itsekin aikaiseksi hankkia pari kokeiluun :D

      Poista
  3. Multa on mennyt ihan ohi Sigman meikit. Luulin, että Sigmalla on vain siveltimiä. No, hyvä tietää nyt:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Sigmalta löytyy kyllä myös todella hyviä meikkituotteita, niistä ei vaan puhuta yhtä paljon kuin siveltimistä. Kannattaa tutustua! :)

      Poista
  4. Onpas ihanan sävyinen tuo Sigman poskipuna! ^_^ Täytyykin käydä tutustumassa niihin paremmin :)

    VastaaPoista
  5. Mullekin kolahti tuo Vanilla Chai. Muita ihanuuksia TBS:ltä on Oils of Lifen uutuus elikäs silmänympärysvoide. En ole vielä käyttänyt kuin pienen näytteen verran, mutta vaikuttaa lupaavalta. On tulossa postissa mulle. Muu sarja mulla jo onkin.
    Seerumeista upein on ehdottomasti Avonin The Dual Elixir.
    Tuoksuista mielenkiintoisin on myös Avonilta: Avon Life EdP; raikas kukkaismetsäinen tuoksu. Mutta tuo ihanalta vaikuttava TBS:n vaniljainen EdP on myös käytävä testaamassa mahdollisimman pian. Upean värisiä meikkejä näkyi kuvissa..ja varmaan muutenkin ihania. Suorastaan syötävän hyviä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, mulla on kanssa testissä tuo silmänympärysvoide ja se on ihana <3 Sarjan seerumit ja öljyt kiinnostaa mua myös kovasti :) Avonilta mulla on seerumit vielä testaamatta, mutta laitan kyllä korvan taakse, kiitos vinkistä!

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...