maanantai 21. marraskuuta 2016

Kirje Joulupukille

Rakas Joulupukki,

olen ollut tosi kiltti tänä vuonna! 
Lahjaksi toivoisin paljon paljon kosmetiikkaa, lunta ja hyvää oloa. 
Ainiin, rengasvalo olisi myös kiva! 
Tässä vähän vinkkejä, mitä pukinkonttiin voit laittaa.

Pian nähdään!

terkuin, Mari



1. Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance paletti on ollut mun hankintalistalla julkaisusta lähtien, mutta vielä en ole sitä käsiini saanut. Jos siis pukki satut tuon jostain löytämään, ottaisin sen ilomielin vastaan.

2. Too Faced HangoverX primer on myös ollut jo pitkään mun toivelistalla ja nyt alkaa olla jo tarvetta uudelle kosteuttavalle primerille. Tää olisi tosi kiva!

3. Charlotte Tillbury hotlips lipstick sävyssä Kim K.W. on nyt kaikkien huulilla, mieluusti myös mun! 

4. Makeup Geek highlighter bundle olisi myös aivan ihana lahja. Highlighterit on aina ihania ja Makeup Geek on ihana, näitä haluun päästä testaamaan.

5. Urban Decay Moondust paletti olisi täydellinen tulevaan juhlakauteen, uudenvuoden meikkiin ja muuhun. Kimallusta ei voi koskaan olla liikaa. 

6. Sigma brush set, koska siveltimiä ei voi koskaan olla liikaa. Etenkään hyvälaatuisia siveltimiä. 


Mitä teidän toivelistalta löytyy?

Love, Mari

Kuvat ja tuotteet:



7 kommenttia:

  1. Ostin just tuon Hangover Primerin Tukholmasta ja tykkään! Modern Renaissance ja Moondust -paletit olis munkin toivelahjalistalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, mä kyllä uskon että se on HYVÄ! :D Pienen testerin sain joskus ja vaikutti lupaavalta.

      Poista
  2. Pari kirjaa, suklaata ja uudet talvikengät. Mulle ei kukaan uskalla ostaa kosmetiikkaa, joten ehkä toivoisin Stockan lahjakorttia. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lahjakortit on aina hyviä :) Mä en kanssa koskaan saa lahjaksi kosmetiikkaa, kun ehkä mieheltä jos annan jonkun tarkan tuotteen minkä ostaa :D

      Poista
  3. Mä toivon tänä vuonna lunta ja sitä, että saisin kaikki mun rakkaat perheenjäsenet joulun viettoon ^_^

    VastaaPoista
  4. Meillä on joka vuosi miehen kanssa diili että se antaa mun tilata x-määrällä itelleni meikkilahjoja ja tänä vuonna halusin Charlotte Tilburyn huulipunan. Mietin just tota Kim KWtä mut totesin liian vaaleeks ja tilasin sit Hepburn honeyn. Mutta saan sen tietty käyttöön vasta jouluna :''D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...