tiistai 2. elokuuta 2016

Rodoksen ostokset

Moi kaikille!  Pitkästä aikaa kirjottelen täällä ihan "livenä" ja voin sanoa, että on ollut ikävä tätkin hommaa ja teitä. Matka oli aivan loistava ja nautin täysin siemauksin, mutta on se vaan kiva olla kotonakin. Mut voisko joku kertoa miten ihmeessä ollaan muka jo elokuussa?? Huh, eihän tässä oo enää ku muutama hassu viikko ja pitäisi palata takaisin töihinkin. 

Tänään mä ajattelin esitellä teille mun Rodoksen ostoksia ja nimenomaan kosmetiikkaostoksia. Näiden kohta nähtävien juttujen lisäksi taisin ostaa yhden topin, ihanan mintunvihreän perhosrepun ja tietysti perinteisen pesusienen :D Meidän hotelli sijaitsi Rodoksen kaupungissa ja ihan kävelymatkan päässä keskustasta. ostosmahdollisuudet oli siis erinomaiset ja keskustasta löytyikin paljon liikkeitä, joita Suomesta ei löydy. Ykkösenä tietenkin Sephora


Alotellaan vaikka mun viimisen päivän ostoksista. Oltiin vielä viimistä kertaa kävelyllä keskustassa kun sattumalta mentiin Flormar nimisen kosmetiikkakaupan ohi ja mähän halusin tietty kurkata sisällekin. En oo tästä brändistä ennen kuullut, mutta ilmeisesti kyseessä on aika iso ketju kuitenkin. Flormarin tuotteet vaikutti tosi mielenkiintoisilta ja ennenkaikkea edullisilta. Nyt oli käynnissä vielä alennusmyynnit, joten sain kaikki nämä neljä tuotetta noin 13€. 


Ostin kokeiluun BB spray mousse primerin, ihan vaan mielenkiinnosta, koska en oo koskaan kokeillut moussemaista primeria. Tää oli jännä! Saa nähdä miten toimii meikissä. Mukaan lähti myös oranssi (!) ripsiväri ja kaksi ihanaa kirkasta luomiväriä. Pigmentti näissä tuntuu olevan ihan kelvollinen ainakin swatcheissa, ajattelin piakkoin kokeilla miten nää toimii sitten tositoimissa.


Suurimmat tuhot tein tietysti Sephorassa, missäs muuallakaan. Se liike on mun paratiisi ja voisin viettää siellä tuntikaupalla, harmi vaan, että matkakumppani ei ollut samaa mieltä. Tein Sephoraan kuitenkin kolme täsmäiskua ja mukaan tarttui kivoja juttuja. Ensinnäkin ostin pari pitkään himoitsemaani kasvosivellintä. Benefitin  tän kesän Hoola kokoelmassa ollut ihana aurinkopuuterisivellin ja Too Facedin Mr. Right, joka on ihan vaan täydellinen kasvosivellin. Näistä oon super innoissani!


Benefitin Roller lash mascaraa oon halunnut kokeilla pitkääääääään ja kun se sattui olemaan matkakokoisena tarjolla siinä kassan lähettyvillä, oli se pakko ottaa mukaan. Tää odottelee vielä kiltisti hetken aikaa käyttövuoroaan, haluun käyttää ensin pari vanhaa pois.


Ostin myös toisen ripsivärin, nimittäin ikisuosikkini Too Faced Better than sex mascaran, mutta vedenkestävänä. Mulla ei tällä hetkellä ollut yhtään vedenkestävää ripsaria ja tätä oon halunnut kokeilla, joten se tarttui mukaan ekalla käynnillä. Ehdin tätä myös testailla hieman ja ensivaikutelma oli oikein hyvä, tykkään!


Mukaan tarttui myös yksi Sephoran oma sleeping mask. Tälle ei oo oikeestaan mitään odotuksia, mutta innolla testaan! 


Viimeisenä Sephora ostoksena oli tämä Benefitin Defined & refined brows setti, joka sisältää neljä tuotetta kulmien muotoiluun. Nää on niitä uusittuja kulmatuotteita ja oon tästä super innoissani.  


Pakkauksesta löytyy hoitava primeri, kulmakynä, korostuskynä ja tuollainen tikku, jonka avulla kulmista saa symmetriset. Näiden uudet pakkaukset on tosi kauniita ja uniikkeja. En malta odottaa, että pääsen käyttämään näitä ihan kunnolla. Tuo peltirasiakin on kiva, kun siitä sai nuo sisälmykset irti, siinä voi sitten säilöä mitä vaan keksiikään.


Viimeiset ostokseni tein apteekista. Rodoksen apteekeissa oli suuret kosmetiikkavalikoimat ja etenkin Korresia myytiin paljon. Ostinkin kokeeeksi Korresin suihkugeeliä kun sai kaksi yhen hinnalla, näille tuli siis yhteensä hintaa hieman reilu viisi euroa. 

Siinäpä mun reissuostokset, mitä sä oot ostellut viimeaikoina?

Love, Mari

14 kommenttia:

  1. Aaaaaargh miten halpaa Korresia! Benefitin arvosteluja odotellessa.. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä olin kanssa ihan silmät pyöreenä :D Eiköhän noista ole tulossa omaa yksityiskohtaisempaa postausta kun oon kerennyt jonkin aikaa testailla ;)

      Poista
  2. Noi Korresit on tosi halpoja apteekeissa, kun lentökentällä ne vetää niistä melkein Suomen hinnan, mikä on musta kummalista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lentokentällä oli muutenkin ihan överit hinnat, ihan vaan vesipullo makso kuus kertaa enemmän ku muualla :D

      Poista
  3. Ooo miten ihania ostoksia! (:

    VastaaPoista
  4. Tosi upeita ostoksia. Benefitin uusia kulmatuotteita on näkynyt paljon Youtubessa. Mielenkiintoisen näköisiä.

    Flormaria olen nähnyt Tokmannissa, mutta en ole itse käyttänyt. Luomivärien pigmentti tuntuu yllättävän hyvältä. Olisi kiva lukea mitä itse tykkäsit ko. merkistä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, miksen mä oo törmännyt noihin Tokmannilla? Täytyykin tehdä sinne täsmäisku jos noi osoittautuu hyviksi :D

      Poista
  5. Tuo Roller Lash on todella hyvä, menossa jo kolmas putkilo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, mä oon niin pitkään halunnut kokeilla sitä :)

      Poista
  6. Flormar on tuttu Turkin lomilta. Siellä myyntipisteitä / kauppoja tuntui olevan joka kauppakeskuksessa. Syyskuussa kauppa tulee näköjään Itikseen.
    Oi, Sephora! Odotan jo seuraavaa matkaa ja Sephoraa! :D Varmaan vasta joulun aikaan seuraavan kerran Tukholmaan.

    VastaaPoista
  7. Oi, mitä kaikkea kivaa sä ostit! :)
    Flormarin kynsilakkaa mulla on joskus ollut, sekin väritöntä, joten kerro sitten ku oot testannut mitä tykkäsit meikeistä. Ostin kynsilakan aikoinaan tarjoustalosta (nyk. tokmanni)
    Ai, ei matkaseura innostunut meikkikaupoista? :D
    Sama juttu oli viimeks mun matkaseuran kanssa! :D Ei oikein ymmärtänyt kuin mulla voi kestää niin kauan siellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks mä en oo törmännyt noihin ennen! Tokmannista löytyy kyllä vaikka ja mitä. Enköhän mä tee noista ihan omaa postausta jossain muodossa tännekin kunhan oon testaillut.
      Outoja noi miehet kun ei ymmärrä hyvän päälle! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...