maanantai 22. elokuuta 2016

B niinkuin Bearel

Heippa taas ystävät! Tänään mulla on esiteltävänä teille pari kivaa juttua, jotka sain testiin uudelta verkkokaupalta Bearelilta. Bearel on kesäkuussa avattu kosmetiikan verkkokauppa, jonka valikoimiin kuuluu mm. Missha, Innisfree, LuinSpa ja Benton. Nyt siis niitä Korealaisia meikkejä saa ihan täältä Suomestakin! Verkkokauppa on vielä suhteellisen uusi, joten valikoima laajenee jatkuvasti. Itse löysin tuolta valtavasti mielenkiintoisia tuotteita, joista sain ilokseni valita muutaman jutun testattavaksi ja teille esiteltäväksi. Sanotaan nyt tähän alkuun vielä, että vaikka postauksessa esitellyt tuotteet on saatuja, ei postaus ole sponsoroitu eikä linkkien klikkailusta ole minulle minkäänlaista hyötyä :). Myös kaikki mielipiteet ovat täysin omiani!


Mainitaan tähän alkuun, että itse laatikko, jossa tuotteet tulivat on ihan älyttömän hieno! Olin myyty tälle verkkokaupalle jo tän pakkauksen perusteella, jos joku näkee näin paljon vaivaa pelkkään lähetykseen, ei ne tuotteetkaan voi olla huonoja! Laatikko on kovaa pahvia ja se aukeaa päältä alla näkyvällä tavalla. Laatikosta löytyy Bearelin logo ja sisäkannesta vielä #bearel. 

Bearelin valikoimaan kuuluu muuten myös neljä kertaa vuodessa ilmestyvä kauneusboksi!! Tästä oon todella kiinnostunut, koska mähän rakastan ylläribokseja yli kaiken! Boksilla on hintaa 45€ ja lokakuussa ilmestyvä boksi on nyt tilattavissa täältä. Boksi lupaa sisältää Korealaista kosmetiikkaa, 4-6 täysikokoista tuotetta ja niiden lisäksi vielä matkakokoja ja näytteitä. JES!


Mennään sitten itse asiaan, eli mitäs se mun laatikko piti sisällään :D. Sain tosiaan ehdotella muutamia tuotteita, joita voisin kokeilla, mutta mulle oli täysi yllätys mitä boksista tulisi lopulta löytymään. Ei kuitenkaan huono yllätys, vaan olin näistä tosi innoissani! Pakettiin oli pakattu täysikokoinen cushion meikkivoide, matkakokoinen primeri, kaksi sheet maskia ja erilaisia näytteitä. 


Nämä oli mulle ne ykkösjutut. Misshan lasting cushion primer ja M magic cushion meikkivoide. Missha on brändinä mulle ennestään vieras, mutta todella kiinnostava, koska siitä on puhuttu jokapuolella jo pitkän aikaa. Nyt pääsin itsekin kokeilemaan onko tää brändi todella maineensa veroinen. Pakkaukset ainakin ilahdutti, molemmat on pakattu simppeliin, mutta tyylikkääseen valkoiseen. Etenkin cushion meikkivoiteen pakkaus on todella sleek!


Misshan Lasting cushion primer on nimenomaan cushion meikkivoiteen alle suunniteltu pohjustusvoide. Se kosteuttaa ja tasoittaa ihoa ja jättää iholle hieman tahmaisen pohjan, johon meikkivoide tarttuu hyvin. Mulle tuli tästä mieleen Too Facedin HangoverX primeri, joka on yksi mun kaikkien aikojen suosikeista. Tässä oli hyvin samankaltainen koostumus ja lopputulos. Tykkäsin ehdottomasti ja tää toimi loistavasti yhteen cushion meikkivoiteen kanssa. Omani on matkakoossa, mutta täysikokoisella on hintaa 11,90€ eli reippaasti yli puolet halvempi kuin tuo Too Facedin versio. 


Misshan M Magic cushion spf50 meikkivoide on nimensä mukaan tyynymeikkivoide. Nämä ovat nyt viimeaikoina yleistyneet täällä Suomessakin ja mm. L'oréalilta löytyy oma versionsa. Nämä on kuitenkin lähtöisin Korean suunnalta, joten halusin kokeilla onko näillä Korealaisilla eroa täällä meillä myytäviin. Kyllä on! Tää oli aivan huippu! Luulin tykänneeni siitä L'oréalin cushion meikkivoiteesta, mutta tää on kyllä kirkkaasti parempi. 
Meikkivoide sisältää bambu-vettä ja baobab-hedelmän uutetta, jotka auttaa kosteuttamaan ihoa. Kosteuttavan efektin lisäksi tää on todella peittävää tavaraa ja helposti kerrostettava. Levitin meikkivoiteen Beautyblenderillä ja lopputulos oli todella tasainen ja kuulas. Kaiken muun hyvän lisäksi tästä löytyy SPF50 eli loistava kesätuote. Yhdessä tuon primerin kanssa käytettynä tää on kestänyt mun kasvoilla koko päivän (8h) kauniina, ainoastaan leuka ja nenänpielet on ottaneet kulumaa hieman. Tällä on hintaa tällähetkellä 15,90€ ja sanon, että ehdottomasti hintansa arvoinen! Tää meni heittämällä mun TOP3 meikkivoiteisiin. 


Lisäyllärinä mukaan oli pakattu kaksi Pure Source cell sheet maskia. Jos oot lukenut mun blogia jonkin aikaa, ei liene yllätys, että mä rakastan näitä sheet maskeja? Nää on niin ihanan rentouttavia ja hoitavia. Sain kokeiluun Acai berryn ja Tea treen, joista Acai berryn olen jo ehtinyt käyttää. Tuoksu oli miellyttävä ja naamio tuntui ihanan kosteuttavalta ja viilensi mukavasti. Näitä löytyy verkkokaupasta erilaisia ja hintaa yhdellä on 1,80€. 


Edellä mainittujen ihanuuksien lisäksi laatikosta löytyi vielä kasa erilaisia näytteitä. Mukana oli mm. Misshan M perfect cover BB cream näytepusseja, Misshan Time revolution immortal youth cream (joka vaikuttaa erityisen kiinnostavalta!) ja muutama eri Super Aqua -sarjan tuote. 

Huomenna on luvassa meikkipostaus, jossa on käytetty tässä esiteltyjä tuotteita. Jos siis haluat nähdä tuon primerin ja meikkivoiteen käytössä, kurkkaa blogiin huomennakin!

Oletko jo shoppaillut Bearelilla? Kiinnostaako Korealainen kosmetiikka?

Love, Mari

4 kommenttia:

  1. Bearelin Kesän Kauneusboksi (https://blingershimmer.blogspot.fi/2016/07/bearelin-kesan-kauneusboksi.html) oli ainakin ihan supersisällöltään ja kovasti tuo syksyinenkin houkuttaisi.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo taisinki just sun blogista nähdä ton kesän boksin ja vaikutti erittäin hyvältä! :D

      Poista
  2. Misshan Cushionia on kyllä jossain vaiheessa itsekin kokeiltava, niin moni siitä tuntuu pitävän, enkä epäile etteikö se olisi hyvä. Suojakerroin on ihan huikea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tota nyt kolmisen kertaa kokeillut ja aina se on vaan hyvä :D Kannattaa tutustua, ei oo hinnallakaan pilattu!

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...