keskiviikko 10. elokuuta 2016

10 (outoa) asiaa mitä et ehkä tiennyt minusta

Hei vaan kaikki! Tänään on luvassa vähän erilaisempaa postausta, minusta. Ajattelin jakaa teidän kanssa muutaman oudon, ehkä jopa nolon asian itsestäni, koska mukaan on tullut paljon uusia tyyppejä ja haluan, että opitte vähän tuntemaan mua täällä ruudun takana. Toivottavasti tykkäätte ja kaikkien näiden nolouksien jälkeen pysytte kenties vielä mukanakin! :D Let's do this!


1. Poistan vanhat kynsilakat aina vasta kun ne ovat varisseet ja halkeilleet pois ainakin viikon ja kynsillä on jäljellä enää rumat rippeet. Saatan myös poistaa ne rippeet ihan vaan nyppimällä. 


2. Olen maailman laiskin rasvaamaan itseäni enkä tykkää olla rasvainen, joten jätän sen mieluummin väliin.

3. RAKASTAN perunaa, ihan kaikissa muodoissa. 

4. En voi sietää sipulia, missään muodossa. 


5. Mulla on AINA kuivat ja halkeilevat kantapäät, vaikka tekisin niille mitä. Ne on kuivat.

6. Kuljen 90% ajasta täysin meikittä, vaikka meikit ja meikkaaminen on mun suurin intohimo. 

7. En juo kahvia, en teetä ja kaakaonkin otan kylmänä kiitos. En vaan ymmärrä kuumia juomia.


8. Heti kun lämpötila nousee yli 20 asteen mun kasvot alkaa hikoilla litroittain, naama valuu ihan kirjaimellisesti maahan. Kuitenkaan kainalohikeä en juurikaan eritä, outoa?

9. Pakotan itseni käyttämään silmänympärysvoidetta ja muita naamatököttejä, koska muuten jäisi käyttämättä, laiskuutta. Aloitin kaikenlaisten voiteiden käytön vasta blogin myötä pari vuotta sitten.


10. En juurikaan välitä karkeista, suklaata pystyn syömään vaan palan tai kaksi ja karkit ei vaan himota. Sen sijaan sipsejä voin helposti syödä vaikka koko pussin. Koska peruna.



Onko muillakin omia outouksia, kertokaahan! :)

Love, Mari

12 kommenttia:

  1. Näitä on ollut niin hauska muilta lueskella, että pitää pohdiskella omat outoutensa ja kirjata ne muillekin luettaviksi :D

    VastaaPoista
  2. Näitä on niin kiva lukea! Mun on kyllä varmaan pakko listata omatkin outouteni blogiin, vaikka yleensä en kovin moniin haasteisiin tartu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Listaa ihmeessä, tätä oli hauska tehdä ja näitä on niin kiva lukea muilta! :D

      Poista
  3. Numero 1, mä teen ihan samalla tavalla! Mutta oon niin kade tosta vikasta kohdasta, toivon et mun ei tekis mieli karkkia! Tää oli hauska postaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiiä onko ne sipsit yhtään sen parempia :D

      Poista
  4. Numero 2 on sama! Mä en voi sietää vartalon rasvaamista, mutta mun on tosin pakko tehdä sitä kesän ulkopuolella, sillä muuten raavin itseni verille. Mutta se on kyllä sellainen toimeenpide, jota suorastaan inhoan kauneudenhoidossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun on kanssa etenkin talvisin pakko välillä rasvata, mut vitkuttelen sen kanssa niin pitkään ku mahdollista :D

      Poista
  5. Mä pystyisin syömään suklaata ja sipsejä vaikka kuinka paljon. Mulla sipsin/suklaanhimo vain kasvaa syödessä. Mun on onneksi helppo olla ostamatta herkkuja, mutta annas olla jos saan lahjaksi suklaalevyn, se menee alas parissa minuutissa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun itsehillintäni pettää välillä vähän liianki helposti kauppareissuilla, mutta kotona voi lojua suklaata ja karkkia ja jätskiä viikkokaupalla koskemattomana :P

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...