torstai 9. kesäkuuta 2016

Meikkikokoelma // Ripsivärit

Moi kaikki! Tänään ollaan pitkästä aikaa meikkikokoelman parissa. Jos olette seuranneet mun blogia pitkään, saatatte muistaa, että aloitin viime kesänä meikkikokoelma postaukset ja niitä tuli noin kerran viikossa. Syksyn ja talven aikana nää vähän jäi, talvella taisi tulla ulos kaksi postausta. Nyt on kuitenkin hyvä hetki taas jatkaa näitä, sillä muutama kategoria on vielä käymättä. Jos ihan rehellisiä ollaan niin mun pitäisi varmaan alottaa alusta koko homma, koska niihin ekoihin postauksiin tulisi tällä hetkellä varmaan tuplasti tavaraa :D. Ehkä joskus niitä sitten päivittelen uudestaan, mutta mennään nyt eteenpäin! Tänään vuorossa ripsivärit, joita yllättäen kertyy aina kaappeihin.

P.S vanhat kokoelma postaukset löydät meikkikokoelma tagin alta.


Aloitellaan vaikka näillä ripsiprimereilla, jotka on mulle suhteellisen uusi juttu. Kumpaakaan näistä en ole suoranaisesti ostanut vaan Magnifibres tuli joulukalenterista ja blinc Boxycharmista. Magnifibres on enemmänkin sellainen tehohoito ripsille, jonka pitäisi auttaa ripsiä kasvamaan ja voimistumaan. Blincin versio on taas selkeästi primeri, se jättää ripsille erotellun mustan pohjan, jonka päälle ripsiväri asettuu kauniisti ja näyttää paljon paremmalta. Olen rakastunut tuohon blincin primeriin ja ihan varmasti tulen ostamaan uuden kun tää loppuu (tai sit kokeilen vastaavaa muilta brändeiltä).


Sitten niihin itse ripsareihin. Näiden joukossa on paljon vaihtuvuutta, koska ripsivärit kuitenkin kuivuu ja vanhenee aika nopeasti. Juuri pari päivää sitten heitinkin pari vanhaa kuivahtanutta roskiin, muuten näitä olisi vieläkin enemmän. Mä pyrin aina pitämään vaan pari ripsaria auki kerrallaan, mutta välillä se ei onnistu kun saa jotain jänniä uutuuksia, joita haluaa heti kokeilla. Tällä hetkellä mulla on siis käytössä neljä markettiripsaria (tai no, yksi AVONin, mutta silti edullinen). 

Lumenen true mystic volume* ripsiväri oli todella puhuttu ja hehkutettu blogeissa ja somessa alkukeväästä ja itsekin innolla sitä lähdin testaamaan. Kaiken sen hypetyksen jälkeen se oli kuitenkin pienoinen pettymys, se ei juurikaan tee mitään mun ripsille. Ihan kiva arkikäyttöön, mutta en jää kaipaamaan kun tää loppuu. 

Avon big and daring on myös yksi paljon puhuttu ja kehuttu ripsari, joka oli mulle pieni pettymys. Se tekee kyllä ripsistä ihan nätit ja tuuheat, mutta massa on tosi märkää ja sottaavaista. Plus tätä on supervaikea saada putsattua ripsistä!

Essencen forbidden volume tuli juuri livboxista ja en oikein tiennyt mitä siitä olisin mieltä. Ensivaikutelma oli aika blääh kun kokeilin tätä, se ei tuntunut tekevän juuri mitään. Nyt oon kuitenkin ehtinyt muutaman kerran tätä kokeilla ja oon tykännyt tästä enemmän ja enemmän joka kerta. Tässä on tosi hyvän mallinen harja, joka erottelee ripset kauniisti.

Maybelline lash sensations waterproof on mun ainoa vedenkestävä ripsiväri tällähetkellä. Tää alkaa olla jo aika kuiva ja aikansa elänyt, joten roskis odottaa kunhan saan uuden vedenkestävän hankittua. Tää on ollut ihan ok. Ei mitään maata mullistavaa, mutta perushyvä ripsiväri.


Kalliimpia ripsareita mulla on käytössä tällä hetkellä kolme, joista yksi on noussut mun ehdottomaksi suosikiksi!

Punk volumizer mascara tuli joskus Boxycharmista ja tähän oon ihan yltiöpäisen rakastunut! Mun piikkisuorat ja lyhyet ripset ei näytä ikinä miltään, mutta tän kanssa niihin saa edes vähän eloa. Mun luottoyhdistelmä on nyt pitkään ollut se blincin primeri ja tämä, toimii!

Dior diorshow iconic tuli joulupukilta ja tätä oon tykännyt käyttää alaripsille. Harja on sopivan pieni ja kaareva, että sillä pääsee alaripsiin käsiksi. 

Chanelin turkoosin värisen ripsarin ostin viime kesänä bloggaajakollegalta ja tää on ollut ihan susi. Oikeesti. Mä niin halusin tykätä tästä, koska turkoosi. Se ei vaan toimi. Väri ei tartu ripsiin kunnolla, vaan se jättää sellasia epämääräisiä värillisiä kohtia sinne tänne ripsiä ja saa mun lyhyet ripset näyttämään entistäkin lyhyemmiltä. 


Myös avaamattomia ripsareita odottelee laatikossa omaa käyttövuoroaan. Näistä en osaa sanoa oikein mitään, koska ainoa, jota olen käyttänyt on Too Facedin Better than sex. Siitä tykkään, se on mun holy grail! Nämä pääsee aina käyttöön sitä mukaa kun joku loppuu tai menee huonoksi.

Oliko mukana sulle tuttuja ripsareita? Mikä on sun suosikki ripsari?

Love, Mari


* Tuote saatu blogin kautta

4 kommenttia:

  1. Diorshow ja Lumene taitaa olla näistä ainoat joita olen käyttänyt, niin ja Avonia olen myös kokeillut. No kaikki suttaa mulla, joten se niistä, ei jälkipolville kerrottavaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ärsyttää ihan älyttömästi jos ripsivärit suttaa :D Eipä tuu juuri käytettya sen vuoksi.

      Poista
  2. Mä niin tykkään meikkikokoelmista, joten tee ihmeessä näitä useamminkin! :) Mä oon viimeisen vuoden aikana innostunut irtoripsien käytöstä ja sen takia lähes kaikki ripsivärit tuntuvat pettymyksiltä nykyisin :D Arkisin käytän kuitenkin useimmiten ihan ripsaria, mutta haluan senkin antavan ripsille sekä volyymia että erottuvuutta. On kyllä helpommin sanottu kuin tehty ainakin mun ripsien kohdalla. Viime aikojen suosikkiripsarini on ollut Goshin Boombastic ripsari vihreässä hylsyssä. Sen harjassa on omituisia isoja kierteitä, mutta kyllä sillä nätit ripset saa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Kyllä näitä alkaa nyt taas tippua noin kerran viikossa :) Mä rakastan sitä miltä irtoripset näyttää kun joskus ne jaksan laittaa, mutta mulla ei vaan riitä jaksamista käyttää niitä joka meikin kanssa :D Pitäisi kyllä, nää mun omat kun on niin olemattomat. Goshin ripsareita en oo tainnut koskaan kokeilla, täytyykin pitää silmät auki jos tulee vastaan.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...