torstai 3. joulukuuta 2015

Parhaat ripsarit!

Ihanaa joulukuun alkua! En voi käsittää, että ollaan oikeasti jo joulukuussa. Justhan vasta oli joulu. Ei sillä, olen todella suuri joulu-ihminen, rakastan tätä aikaa vuodesta kun saa alkaa kuunnella joululauluja, koristella kotia kauniilla valoilla ja kynttilöillä, paketoida lahjoja ja mutustella piparkakkuja. Mun puolesta joulu voi jo tulla! Muistuttelen vielä tähän alkuun, että kosmetiikkabloggaajien joulukalenterikin on jo hyvässä vauhdissa, käyhän katsomassa viime postauksesta kaikki mukana olevat blogit ja klikkaa itsesi kurkkaamaan päivän luukku. (Oma luukkunihan oli se 8!)

Tänään ei kuitenkaan puhuta joulusta sen enempää. Sen sijaan kerron teille muutaman sanasen suosikki ripsareistani (tämän hetken). 


Listalle valikoitui mukaan kolme luottoripsaria. Vaikka kokeilen paljon uusia ripsareita ja niitä tulee milloin mistäkin, ovat nämä kolme eniten käytössä. Listalta puuttuu kokonaan ne Sensait ja Lancomet, ihan tarkotuksella. Tokihan ne ovat myös hyviä, mutta niin ovat nämäkin ja pääasiassa marketista saatavia. Ainoa ripsari näistä kolmesta, jota ei saa marketista (saatika Suomesta ylipäätään) on kaikkien aikojen suosikkini, Too Faced Better than sex mascara. 


Tämä kaunokainen on vienyt sydämeni ihan täysin ja onkin ripsilläni lähes 80% tekemistäni meikeistä. Kun ensimmäisen kerran sain tämän ja kokeilin oli pettymys valtava. Inhosin tätä. Märkää litkua, joka ei tehnyt muuta kuin sotki. Jätin sen suosiolla laatikon pohjalle enkä käyttänyt uudestaan ennen kuin ehkä kuukauden kuluttua. Siinä ajassa jotakin oli tapahtunut, sillä siitä hetkestä lähtien tämä on ollut luottoripsarini. Ripsistä tulee tuuheat ja runsaat. Harja tässä on iso, mutta tykkään isoista harjoista. Aluksi tökin sillä aina luomeen, mutta aika nopeasti isoon harjaan harjaantui ;).
Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan tätä jos satut sen käsiisi saamaan. Ja älä anna ensivaikutelman pilata suhdettasi tähän tuotteeseen, anna sille hetki aikaa näyttää mihin siitä oikein onkaan.


Rimmelin scandaleyes retro glam -ripsiväri tuli livboxin mukana joskus aikoinaan ja pyöri pitkään avaamattomana laatikossa. Joskus sitten päätin ottaa tämän testiin ja ihastuin heti. Tällä on vähän sama vaikutus kuin tuolla Too Facedin ripsarilla ja harja on myös iso ja muotoiltu, vähän tiimalasimainen. Tämä on käytössä useimmiten arkimeikissä kun haluan mahdollisimman nopeasti saada ripset kuosiin. Tykkään!


Viimeisenä tän hetken lempparina on tämä Maybellinen lash sensational lash multiplying mascara, vedenkestävänä versiona. Tätä originaalia on kehuttu myös todella paljon, itse en ole sitä vielä päässyt testaamaan. Tämän vedenkestävän ostin häämeikkiä ajatellen, koska en muuten juurikaan käydä vedenkestäviä ripsareita. Tällä saa luonnollisen kauniit ripset. Tuo hieman tuuheutta, mutta ei mitenkään överisti, lopputulos on hyvin natural. Tämä kestää ripsillä ikuisuuden ja poistaminen on yhtä tuskaa, mutta vedenpitävältä ripsarilta toivonkin nimenomaan sitä pysyvyyttä. Käytän tätä juhlissa ja sadesäällä, aina kun haluan luottaa siihen, ettei päivän aikana tule pandasilmiä. 

Siinäpä ne mun suosikit. Toki listaan voisi lisätä vielä muutamia uusia tuttavuuksia ja vanhoja hyviä, mutta nämä kolme edustavat aika hyvin eniten käyttämiäni ripsareita. Nämä ovat myös kaikki sellaisia, joita voisin ostaa (ja ostan) uudestaan ja uudestaan. 

Mitkä sun suosikki ripsarit on?

Love, Mari

12 kommenttia:

  1. Mun täytyy sanoa, että en pitänyt Better Than Sexistä :( Too Faced on yksi mun suosikkimerkeistä ja odotukset oli valtavat tuota kohtaan, mutta jouduin pettymään. Jälki oli ihan hyvää, mutta ongelma ripsarissa mulle on sen variseminen... Oon käyttänyt tuota nyt muutaman kuukauden ja menee ihan juuri vaihtoon. Ajattelin vielä antaa mahdollisuuden Too Facedille ja kokeilla vedenkestävää Lash Injectionia :)

    Mulle on tulossa iHerbistä Physican's Formulan ripsari. Tuo ripsari on Tatin yksi suosikeista, joten aika kovat odotukset mulla on! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Outoa, mulla se ei kyllä varise yhtään :/ Harmi ettei toiminut sulle! Hei tulehan sitten kertomaan millanen tuo Physican's Formulan ripsari oli, voisin itsekin kiinnostua siitä ;)

      Poista
  2. Mulla käytössä juurikin tuo maybellinen ripsari käytössä ja oon kyllä tykännyt!

    VastaaPoista
  3. Maybellinen se alkuperäinen versio on mun suosikki. Sillä saa niin pitkät ja tuuheat ripset, ettei sitä turhaa kehuta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy siis ostaa sekin kokeiluun ja tehdä vertailua tän wp-version kanssa :)

      Poista
  4. Yleensähän ripsarit on parhaimmillaan hieman kuivahdettuaan :)
    Isadoran Build Up on lempparini ja hyvänä kakkosena Essencen Get Big Lashes.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niinhän ne on, etenkin tuossa Too Facedissa ero oli valtava :)

      Poista
  5. Aah, oon ripsivärifriikki! Paljon suosikkeja, ja toodella paljon on myös testauksia kuvineen blogissani!

    VastaaPoista
  6. Mun pitäis kokeilla vähän uusia ripsareita, koska olen vain käyttänyt Telescopicia joku 5 vuotta putkeen kun on niin tuttu ja turvallinen :D Tuo scandaleyes ei näytä hassummalta ;)

    ❀Cinderella Days❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helposti sitä pitäytyy tutussa ja turvallisessa, sen olen huomannut :) Kannattaa silti välillä kokeilla uusiakin, voi löytyä uusia lemppareita.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...